  • 11. Data: 2010-02-13 07:03:26
    Temat: Re: SIMlock - czy w Symbian trudniej niż w WM?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:67c24db8-b344-4fcb-b52f-174f1a5fa310@q1
    6g2000yqq.googlegroups.com...
    > nie, tu nie chodzi raczej o pieniądze... raczej o satysfakcję no i o
    > to żeby być w temacie mniej więcej...

    Jakim temacie. Wgrywasz aplikację albo patch na telefon i jesteś dumny.
    Prawdziwe zdejmowanie simlocka zupełnie na czym innym polega.

  • 12. Data: 2010-02-13 09:18:22
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-12 22:09, qwerty pisze:

    > Daj telefon do serwisu gsm i daj komuś zarobić. Typowa polska
    > mentalność. Kombinują jak się da, aby nic nie płacić...

    Zważywszy, że średnia polska pensja netto to jakaś najniższa krajowa w
    krajach starej EU to raczej nie dziwi. ;-)

    Ty do odkurzania i zmywania wołasz służącą? Nie? Typowa polska
    mentalność... :-P

    TG

  • 13. Data: 2010-02-14 22:57:13
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 10:18:22 +0100, TGor napisał(a):

    > Ty do odkurzania i zmywania wołasz służącą? Nie? Typowa polska
    > mentalność... :-P
    Ba! Niektórrzy zamiast zatrudnić do pisania na newsach kogoś, kto potrafi
    odpowiedzieć nienapastliwie, z sensem i na temat sami się za to biorą
    ciągle kasandrycznie coś o upadku jednego z telefonowatych OSów i wyższości
    jednego sprzętu plotą. Typowa trollowa mentalność ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2010-02-15 07:05:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...peel> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > starej EU to raczej nie dziwi. ;-)
    >
    > Ty do odkurzania i zmywania wołasz służącą? Nie? Typowa polska mentalność...

    To, że ty nie masz służącej to nie znaczy, że ja nie mam. Jak chcesz więcej
    zarabiać to szukaj lepszej płatnej pracy lub załóż własną firmę. Polacy tylko
    potrafią narzekać.

  • 15. Data: 2010-02-15 16:55:53
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 15, 8:05 am, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > To, że ty nie masz służącej to nie znaczy, że ja nie mam. Jak chcesz więcej
    > zarabiać to szukaj lepszej płatnej pracy lub załóż własną firmę. Polacy tylko
    > potrafią narzekać.

    Polacy lubią narzekać bo ciąąąągle żyją w państwie o najwyższym
    bezrobociu,o najbardziej rozpierdolonej służbie zdrowia, nauce i
    szkolnictwie wyższcym (nie licząc "wyższych" szkół marketingu) i
    "zprywatyzowanym" przemyśle, o najdroższych usługach bankowych, o
    najwyższej korupcji i wielu wielu innych najwyższych problemach w UE.
    Pojedynczy obywatel w pojedynkę nie zmieni tego, pozostaje mu
    narzekać... niestety!

  • 16. Data: 2010-02-17 11:37:41
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Lut, 22:09, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Daj telefon do serwisu gsm i daj komuś zarobić.  Typowa polska mentalność.
    > Kombinują jak się da, aby nic nie płacić...
    A co ci szkodzi? To niby źle?

  • 17. Data: 2010-02-18 12:04:05
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 13, 8:03 am, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > Jakim temacie. Wgrywasz aplikację albo patch na telefon i jesteś dumny.

    I NAWET nie o dumę tu chodzi. Po prostu brak zaufania. Już parę razy
    się spotkałem z czymś takim, że gostek w "serwisie dżijesem" podłubał
    trochę w telefonie a potem skonkludował, że "JEDNAK" on tego nie
    będzie mógł zrobić bo nie ma jakiejśtam częsci/podzespołu, bo
    nieopłacalne, bo cośtamcośtam czy inne marudzenie. I na dodatek trudno
    dojść co on tam właściwie w tym telefonie nadłubał i czy aby na pewno
    oddał w takim samym stanie jak był przedtem?

  • 18. Data: 2010-02-18 15:11:26
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-15 08:05, qwerty pisze:

    > To, że ty nie masz służącej to nie znaczy, że ja nie mam. Jak chcesz
    > więcej zarabiać to szukaj lepszej płatnej pracy lub załóż własną firmę.
    > Polacy tylko potrafią narzekać.

    Nie wierzę, żeby człowiek, który nie umie czytać jak ty, doszedł do
    czegokolwiek. To nie te czasy.

    Hint: gdzie widzisz w moim poscie narzekanie?

    TG