  • 21. Data: 2012-02-07 15:18:27
    Temat: Re: SHELL dal ciala z LIDLEM
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > To by może znaczyło, że owszem warto tankować. Oni mają lepsze paliwo :)
    > (bo bez różnych biododatków i takich tam -- zawsze mi tam samochód mniej
    > pali).

    I to taki jak Twój :) Pali o litr mniej

    pzdr
    \SK

  • 22. Data: 2012-02-07 17:41:50
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-07 09:22, Chris pisze:
    > Pan Zbyszek nabazgrał(a):

    > Znaczy dobre paliwo jedzie, widziałeś żeby u roskich kiedyś ktoś nażekał
    > że mu paliwo zamarzło.

    Nażekał czy nie narzekał , ale Terespol to granica Białoruska , gdzie
    paliwo jest 60 % tańsze .

  • 23. Data: 2012-02-08 01:10:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > A próbowałeś kiedyś zalewać 95 do silnika mapowanego na 98 albo 100oct?

    Ale mówimy o wydumkach czy o seryjnych autach? Seryjnych mapowanych na
    100 raczej nie, a te robione na 98 będą jeździć na 95 tylko z nieco
    niższą mocą (ecu opóźni trochę zapłon).

    > Pierwszy przeszedł mi na jakiś tryb awaryjny i boosta obciął o połowę,
    > auto jechało jakby połowa koni uciekła i dopiero odłączenie akumulatora
    > na kilka godzin pomogło. Do JDM mapowanego na japońskie 100oct lałem
    > wyłącznie v-power, na zwykłym 95 też dostawał czasem objawów jak to
    > Punto.

    Jak są jakieś ekstremalne mapy robione pod 100 na styk, to przecież 95
    nawet silnik popsuć można (spalaniem stukowym). :>

  • 24. Data: 2012-02-08 12:59:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2012 00:10, to wrote:
    > begin kamil

    > Ale mówimy o wydumkach czy o seryjnych autach? Seryjnych mapowanych na
    > 100 raczej nie, a te robione na 98 będą jeździć na 95 tylko z nieco
    > niższą mocą (ecu opóźni trochę zapłon).

    I właśnie takie 100% seryjne subaru mapowane na 98 jeździło z opóźnionym
    zapłonem, z tym że ta moc nie była "nieco" niższa, a jechał jakby miał
    150 koni zamiast 220..

    > Jak są jakieś ekstremalne mapy robione pod 100 na styk, to przecież 95
    > nawet silnik popsuć można (spalaniem stukowym). :>

    Podejrzewam że tak, a niestety sporo starszych importów Japońskich nie
    ma nawet jak przemapować. No i przeważnie mają trochę mocy więcej od
    wersji europejskich, więc żal i lepiej już tego v-powera + ew. dodatki
    dolać. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2012-02-10 23:06:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > I właśnie takie 100% seryjne subaru mapowane na 98 jeździło z opóźnionym
    > zapłonem, z tym że ta moc nie była "nieco" niższa, a jechał jakby miał
    > 150 koni zamiast 220..

    VAG-i jakoś nie mają takich problemów...

> [...]
    > ma nawet jak przemapować. No i przeważnie mają trochę mocy więcej od
    > wersji europejskich, więc żal i lepiej już tego v-powera + ew. dodatki

    Pełnoletnia Honda mapowana na 100 oktanów to jest wydumka do kwadratu. :>