  • 1. Data: 2012-02-06 17:57:05
    Temat: SHELL dal ciala z LIDLEM
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem
    ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja
    paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

  • 2. Data: 2012-02-06 18:18:25
    Temat: Re: SHELL dal ciala z LIDLEM
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 17:57, kowtow pisze:
    > Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem
    > ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja
    > paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

    Poważnie? Znaczy od tych rabatów się paliwo zaraziło? Kurcze, mam
    ich parę w portfelu (ważne do końca lutego) i nie wiem czy wyrzucić
    to w cholerę, czy zaryzykować V-Power z rabatem 30 groszy na litrze,
    czy zwykłe z rabatem 15 ;) W sumie - chyba trzeba zaryzykować, no risk
    no fun :) O cudach po zatankowaniu zimowego ON już pisałem, a V-Power
    PB pamiętam z cudów z pompką przyśpieszającą w reńce (tak - jeszcze
    gaźnik, 19). Czas na poszczucie V-Power-em japońców? ;)

  • 3. Data: 2012-02-06 18:24:39
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania
    > zauwazylem

    zatankowałem w wyniku tej akcji w sobotę. I byłęm w lekkim szoku. Bo zawsze
    paliwa w shell byly drogie a tu ON 5,59PLN-0,15PLN rabat. To wychodzi
    5,44PLN/L i z taką ceną nigdzie się ostatnio nie spotkałem.

    Na razie odpalałem przy -16, większych mrozów nie mialem okazji
    przetestować.

  • 4. Data: 2012-02-06 19:08:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja
    > paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

    Ja tankuje już dłuższy czas z podobnymi rabatami ale na podstawie karty
    club smart a nie kuponów z lidla. Paliwo niczym nie różni się od takie
    zatankowanego bez zniżki.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-02-06 19:27:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Feb 2012 17:57:05 +0100, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy to sa tylko moje odczucia?

    Chyba tak. Ja tankuje ON z 15 gr. zniżką, na Shellu koło Lidla na
    Pileckiego w Warszawie. I jakoś nie zauważam, żeby to paliwo odbiegało
    jakością od ON kupowanego na innych stacjach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-02-06 19:28:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Feb 2012 18:24:39 +0100, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >Na razie odpalałem przy -16, większych mrozów nie mialem okazji
    >przetestować.

    Ja odpalałem na tym paliwie w zeszłym tygodniu, przy -21,
    bezproblemowo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-02-06 20:19:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2012 17:57:05 +0100, kowtow napisał(a):

    > Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem
    > ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja
    > paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

    Słyszałem opinie i czytałem na forach że paliwo się popsuło ale dotyczy to
    bytomskiego Shella.

    Natomiast tankuję na innym Shellu z rabatami z Lidla i nie narzekam na
    jakość.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2012-02-06 21:27:06
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    kowtow wrote:

    > Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem
    > ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja
    > paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

    U mnie bez problemów, przy -20 odpala. A i cena najtansza w okolicy
    nawet bez rabatu.

  • 9. Data: 2012-02-06 21:50:35
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja
    > paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

    Mówcie sobie co chcecie , ale jak w grudniu 2011 na przejściu granicznym
    w Terespolu / z Białorusią / widziałem jadącą w stronę Warszawy cysternę
    z napisem Auchan Polska sp. z o.o. to raczej nie będę tankował na
    stacjach przy supermarketach .

  • 10. Data: 2012-02-06 23:12:08
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

> [...]
    > zauwazylem ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa
    > z promocja paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

    Może coś w tym jest.
    Firmowe Grande Punto tankowane od nowości wyłącznie na Shellu dostało
    ostatnio czkawki :)
    Ot wciskasz gaz a on zamiast płynnie przyspieszać dławi się i czkwawkę
    łapie.
    Samochód wylądował akurat w warsztacie z innego powodu, kazałem zweryfikować
    stan świec i kabli, wyszło że OK.
    Podejrzenie padło na paliwo. Po zalaniu V-Powera czkawka zniknęła...
    Więc może i coś w tym jest.

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody