  • Data: 2012-06-20 13:46:21
    Temat: SEO - parę pytań
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Czy znacie jakieś fajne narzędzia SEO do raportowania stanu witryny WWW?
    Chodzi mi przede wszystkim o wydobycie wszyskich linków z witryny oraz
    anchor-textów. Inne przydatne w pozycjonowaniu funkcje - również mile
    widziane.

    Druga sprawa dotyczy operatora wyszukiwarki Google allinanchor. Wydaje mi
    się, że działa on bardzo umownie albo ja czegoś nie rozumiem. Pewna strona
    WWW istnieje w indeksie od 2-3 lat ma kilka linków zawierających pewną
    frazę lecz Google nie widzą treści tych linków w wyszukiwarce. Nie można
    też w ten sposób sprawdzić skąd backlinki zawierające daną frazę prowadzą
    do tej witryny.
    Co ciekawe - w narzędziach webmasterskich widać domeny, które prowadzą do
    danego serwisu. Wszedłem na kilka z tych adresów, popatrzałem jakie mają
    anchor-texty, wpisałem do wyszukiwarki (site:adres allinanchor:tresc_linku)
    i nic... O co tu chodzi?