  • 1. Data: 2012-07-05 13:00:22
    Temat: SEO - dziwne zachowanie Googli
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Utworzyłem kilkustronicowy serwis w domenie co.uk. Serwis jest w j.
    polskim. Nie dodawałem go do webmaster tools ale gdzieś umieściłem link do
    tego serwisu. Zindeksowała się 2 dni temu strona główna (site:adres). W
    chwili obecnej już nie jest zindeksowana.

    Jak oceniacie taką sytuację? Czy strona tak szybko mogła zaliczyć bana?
    Były na niej tylko informacje techniczne. Większość treści jest
    powtórzeniem z innych stron (kilku). Może to mieć związek? A może fakt, że
    domena jest angielska a treść polska coś wnosi?

  • 2. Data: 2012-07-05 22:47:39
    Temat: Re: SEO - dziwne zachowanie Googli
    Od: "MarekF" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    Większość treści jest
    > powtórzeniem z innych stron (kilku). Może to mieć związek?
    Duplicate content?
    Sam chyba sobie odpowiedziales.
    Pozdr

  • 3. Data: 2012-07-06 01:27:04
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Thu, 5 Jul 2012 22:47:39 +0200, MarekF napisał(a):

    > Większość treści jest
    > Duplicate content?
    > Sam chyba sobie odpowiedziales.
    > Pozdr

    Nie sądzę aby o to chodziło. Po pierwsze nie są to kopie 1:1 artykułów. Po
    drugie założyłem konto GWT tylko po to aby sprawdzić czy da się zindeksować
    ten serwis: dało się. Po trzecie zauważyłem w międzyczasie zdumiewającą
    rzecz: otóż po wpisaniu dowolnej frazy w Google i powtarzaniu wyszukiwania
    co chwilę, co kilka minut otrzymujemy zupełnie inne wyniki. Udało mi się
    naliczyć conajmniej 3 lub 4 warianty mocno różniacych się wyników. Zdarzało
    się, że firma z pierwszego miejsca w ogóle nie pokazywała się chwile potem
    w wynikach. Mało tego: klikanie na cyfrach 1 i 2 naprzemiennie
    (przełączanie dziesiątek wyników) też prowadzi do tego, że Google
    całkowicie zmieniają swoją odpowiedź od czasu do czasu. IP mam stałe (w tym
    czasie przynajmniej), cookies od Googli zablokowane.

  • 4. Data: 2012-07-06 09:20:22
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-07-06 01:27, Marek pisze:

> [...]
    > co chwilę, co kilka minut otrzymujemy zupełnie inne wyniki. Udało mi się
    > naliczyć conajmniej 3 lub 4 warianty mocno różniacych się wyników.

    Może trafiłeś na Google Dance.
    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2012-07-06 16:39:10
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 09:20:22 +0200, monter.FM napisał(a):

    > Może trafiłeś na Google Dance.

    Świetne określenie :-) Czy orientujesz się czy są gdzieś działające jeszcze
    narzędzie do sprawdzania pozycji w różnych DC ?

  • 6. Data: 2012-07-06 17:54:21
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-07-06 16:39, Marek pisze:

    > Świetne określenie :-) Czy orientujesz się czy są gdzieś działające jeszcze
    > narzędzie do sprawdzania pozycji w różnych DC ?

    Widzę, że coraz trudniej o działające i darmowe.
    Znalazłem program, który jakoś działa, ale nie jestem przekonany co do
    poprawności jego działania:
    http://seo4you.pl/pozycjonowanie/googlesite/
    Link http://seo4you.pl/pliki/GoogleSite_1.0.7.zip a w środku wersja
    1.0.91 :)

  • 7. Data: 2012-07-06 21:23:04
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 17:54:21 +0200, monter.FM napisał(a):

    > Widzę, że coraz trudniej o działające i darmowe.
    > Znalazłem program, który jakoś działa, ale nie jestem przekonany co do
> [...]

    Dzięki :-)

    Sprawdzałeś ten kod u siebie? Program antywirusowy wykazał się dużą
    nieufnością co do podejrzanych działań aplikacji i poblokował mnóswo DLLi.
    Trochę boję się samodzielnie podjąć decyzję o wyrażeniu zaufania.

  • 8. Data: 2012-07-06 22:48:47
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-07-06 21:23, Marek pisze:

    > Sprawdzałeś ten kod u siebie? Program antywirusowy wykazał się dużą
    > nieufnością co do podejrzanych działań aplikacji i poblokował mnóswo DLLi.
    > Trochę boję się samodzielnie podjąć decyzję o wyrażeniu zaufania.

    Dziwne, mój najnowszy NOD32 nawet nie pisnął :)

  • 9. Data: 2012-07-08 22:21:37
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 22:48:47 +0200, monter.FM napisał(a):

    > Dziwne, mój najnowszy NOD32 nawet nie pisnął :)

    Dlatego używam KIS :-) Kiedyś sporo walczyłem z wirusami i programami
    antywirusowym - stąd mój wybór. KIS okazał się najmniej dziurawy choć nie
    najtańszy. To tak na marginesie.

    Dziękuję za cenną poradę odnośnie Googli. Pobawię się programem. Pozdrawiam
    i pewnie do następnego razu :-)