  • 1. Data: 2009-08-09 15:15:35
    Temat: <SELECT> jak dodać margin/padding - nic nie działa
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam. Wiem, że modyfikowanie select w css jest prawie nie możliwe. Ale
    czy niemożliwym jest również dodanie marginesów/ paddingów ? mam 2
    select obok siebie i są ściśnięte. Żadna przeglądarka nie reaguje na
    margin/padding.

  • 2. Data: 2009-08-09 15:56:33
    Temat: Re: <SELECT> jak dodać margin/padding - nic nie działa
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > czy niemożliwym jest również dodanie marginesów/ paddingów ? mam 2
    > select obok siebie i są ściśnięte. Żadna przeglądarka nie reaguje na

    zareagował jak przypisałem dla #identyfikator select , a dla #id
    #idselect nie działa.

  • 3. Data: 2009-08-09 17:11:56
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "hazet" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy niemożliwym jest również dodanie marginesów/ paddingów ? mam 2 select
    > obok siebie i są ściśnięte. Żadna przeglądarka nie reaguje na

    U mnie marginy selectow zachowuja sie poprawnie. Moze Twoj problem polega na
    tym, ze selectowi trudno sie racjonalnie ustosunkowac do wmuszanego mu
    paddinga?

    Moze Twoj select oczekuje rozsadnych postulatow zglaszanych przez optiony?

    sz.

  • 4. Data: 2009-08-09 22:49:49
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet pisze:
    > zareagował jak przypisałem dla #identyfikator select , a dla #id
    > #idselect nie działa.

    Widocznie #idselect nie jest wewnątrz #id.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";