  • 1. Data: 2010-08-16 22:20:09
    Temat: SE K800 - > LG GM360 Bali Czy to dobry pomysł?
    Od: z <z...@g...pl>

    Już prawie znalazłem godnego następcę SE K800 (LG KU990 za sugestią
    grupowiczów :-) ) ale nieosiągalny w Play (jak zwykle)
    Oglądam te nowe wynalazki (do dostania) i zwróciłem uwagę na LG Bali.
    Może już ktoś testował i się podzieli wrażeniami:-)
    Czy ma wifi? (sprzeczne informacje)
    Czy ma korektor graficzny przy odtwarzaniu mp3. Nie będzie grał gorzej
    od SE? Jakieś problemy z kodekami, nazwami plików?
    Idę na ugodę i przystanę na diodową lampę w aparacie. Będzie tragedia?
    Czy zdjęcia zrobione "w ruchu" będą lepsze niż w K800? (było kiepsko)
    Czy będzie nagrywał wideo 320x240 przy 25 klatkach. Niby żadna rewelacja
    ale niech przynajmniej to robi dobrze.
    Czy da się odtwarzać Divx-Xvid?
    Polityka operatora skłania mnie jednak do wzięcia nowego telefonu na
    gwarancji

    PS. A może coś innego na placu boju?

  • 2. Data: 2010-08-17 09:49:36
    Temat: Re: SE K800 - > LG GM360 Bali Czy to dobry pomysł?
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-17 00:20, z pisze:
> [...]
    > ale niech przynajmniej to robi dobrze.
    > Czy da się odtwarzać Divx-Xvid?
    > Polityka operatora skłania mnie jednak do wzięcia nowego telefonu na

    lg ku990 znajdziesz nowiutki bez simlocka na allegro , zwroci Ci sie jak
    wezmiesz tanszy abonament bez telefonu (z umowa na rok)