  • 1. Data: 2010-09-28 08:01:22
    Temat: SE Elm - jakies opinie?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    stoję przed wyborem telefonu i moją uwagę zwrócił SE Elm, co to jest Waszym
    zdaniem warte?
    jakie ew. inne modele SE 'klasyczne' warto wziąć pod uwagę?
    zastosowanie aparatu - ma być po prostu telefonem,
    wymagania - głośny i dobrej jakości dźwięk w słuchawce,
    znośna bateria, aparat chętnie z AF, budzik, terminarz, notatki,
    dzięki za opinie,

    brat

  • 2. Data: 2010-09-28 09:55:13
    Temat: Re: SE Elm - jakies opinie?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Chciałem Elma w Play ale tam był tylko na zyczenie (czyli nie osiągalny w
    praktyce). Wybrałem W995 i nie narzekam.

  • 3. Data: 2010-09-28 13:06:45
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-09-28 11:55, mz pisze:
    > Chcia?em Elma w Play ale tam by? tylko na zyczenie (czyli nie osi?galny w
    > praktyce). Wybra?em W995 i nie narzekam.

    Elma tez nie znam, ale W995 jest super .... Wytrzymaly, szybki, bateria
    dlugo trzyma, stabilny net, aparat znosny, latarka ... mam juz ponad rok
    go i nie zamienilbym na inny. Interesowalem sie jeszcz x10 mini pro, ale
    za krotko trzyma w nim bateria.

    Pozdrawiam
    Bastek

  • 4. Data: 2010-09-28 15:12:53
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Chciałem Elma w Play ale tam był tylko na zyczenie (czyli nie osiągalny w
    > praktyce). Wybrałem W995 i nie narzekam.

    dzięki za opinię ale nie potrzebuję walkmana z funkcją telefonu a samego
    telefonu ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-09-28 15:54:28
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

    W dniu 2010-09-28 17:12, bratPit pisze:

    > dzięki za opinię ale nie potrzebuję walkmana z funkcją telefonu a samego
    > telefonu ;-)
    >
    > brat

    to po co Ci takim razie telefon z MP3, aparatem, GPS, Wi-Fi, 3G itd.?
    masz przecież Nokię 1616 albo Emporię Elegance

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 6. Data: 2010-09-28 20:48:51
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > to po co Ci takim razie telefon z MP3,

    żeby ustawić jakiś dzwonek z mp3

    > aparatem,

    żeby czasem zrobić dokumentajcę foto elementów w szafach sterowniczych czy
    maszynach,

    > GPS,

    zbędne,

    > Wi-Fi,

    zbędne,

    > 3G

    musi być bo tam gdzie mieszkam tylko przez 3G idzie pogadać,

    brat

  • 7. Data: 2010-09-29 05:10:26
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > żeby ustawić jakiś dzwonek z mp3

    > żeby czasem zrobić dokumentajcę foto elementów w szafach sterowniczych czy
    > maszynach,

    Czyli do takiego foto raczej potrzebny w miarę dobry aparat.

  • 8. Data: 2010-09-29 06:25:51
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czyli do takiego foto raczej potrzebny w miarę dobry aparat.

    w miarę ale bez przesady z oczekiwaniami co do jakości, to ma być pomocnicza
    funkcja w pracy,
    jeżeli wiem, że będę potrzebował robić zdjęcia dobrej jakości to biorę
    lustrzankę,

    brat

  • 9. Data: 2010-09-29 07:45:04
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Ok wybieraj co chcesz. Podałem ci W995 bo też zastanawiałem się nad Elmem.
    Ale W995 przypadł mi bardziej do gustu.

  • 10. Data: 2010-09-29 08:25:10
    Od: z <z...@g...pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > w miarę ale bez przesady z oczekiwaniami co do jakości, to ma być
    > pomocnicza funkcja w pracy,
    > jeżeli wiem, że będę potrzebował robić zdjęcia dobrej jakości to biorę
    > lustrzankę,

    Stanowczo potrzebny jest Ci SEK800 :-)
    Miałem przez tydzień w995 (wprawdzie to nie Elm ale użytkowo pewnie to
    samo) i dla mnie to przerost formy nad treścią.
    Zdjęcia w ciemności robi gorsze (lampa diodowa) a w dzień różnicy nie
    widzę. Robi za to DUŻO lepsze filmy ale Chyba Tobie to bez różnicy.
    Kup używany, parę stówek zaoszczędzisz i będziesz zadowolony.

    PS. Żona ma SEC501 jak już musi być nowy to tego poszukaj, Szkoda kasy.