  • 11. Data: 2011-12-22 13:33:37
    Temat: Re: [SC900] moduł zapłonu
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    no to pojeździłem dziś po mechanikach, ogólnie nie palą się do roboty, jeden
    mówi, że uwalona uszczelka pod głowicą i przedmuchuje na inny cylinder...

    ale ciekawa sprawa, pojechałem do takiego który mnie raczej nie dyma... i
    zaczął zdejmować fajki sprawdzając która świeca nie pali... i ciekawostka,
    jak zdjął fakję z drugiej świecy i trzymał ją tak w odległości od świecy,
    ale żeby iskra przeskakiwała to coś załapało i zaczął chodzić na 4 gary...
    później jak włożył fajkę to silnik już zaczął pracować normalnie...

    co do ch...?

  • 12. Data: 2011-12-22 13:55:37
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Sprawdź kompresję dla świętego spokoju.

  • 13. Data: 2011-12-22 14:24:44
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Sprawdź kompresję dla świętego spokoju.

    sprawdzona na wstępie, wzorcowa

  • 14. Data: 2011-12-22 14:32:40
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jcv82v$slp$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > ale żeby iskra przeskakiwała to coś załapało i zaczął chodzić na 4 gary...
    > później jak włożył fajkę to silnik już zaczął pracować normalnie...

    Mechanik co zdejmuje fajkę ze świecy przy elektronicznych modułach
    zapłonowych prosi się o kłopoty. Niby obwód pierwotny powinien być
    zabezpieczony przed przepięciami i nadmiernym prądem ale jednak czasem coś
    wtedy pierdnie.
    Może są przebicia po porcelance świecy, może moduł świruje.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 15. Data: 2011-12-22 14:53:12
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Mechanik co zdejmuje fajkę ze świecy przy elektronicznych modułach
    > zapłonowych prosi się o kłopoty. Niby obwód pierwotny powinien być

    fakt o tym nie pomyślałem,
    czy komputer coś powie w tej kwestii?

  • 16. Data: 2011-12-22 15:51:57
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    kurdę, w tym "modelu" zapłon jest w komputerze...

    pytanie, jak wymienia się komputer?
    wystarczy wypiąć stary i podpiąć nowy?
    czy trzeba się jeszcze nad tą wymianą pomodlić?

  • 17. Data: 2011-12-22 16:06:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" napisał w
> [...]
    >odległości od świecy, ale żeby iskra przeskakiwała to coś załapało i
    >zaczął chodzić na 4 gary... później jak włożył fajkę to silnik już

    Tak czasem bywa. A teraz masz zagwozgdke - wymienic najpierw swiece,
    kable czy cewki :-)

    W zasadzie to chyba mozesz sie ograniczyc do tego jednego cylindra.

    J.

  • 18. Data: 2011-12-22 16:18:51
    Temat: Re: [SC900] modu? zap?onu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak czasem bywa. A teraz masz zagwozgdke - wymienic najpierw swiece,
    > kable czy cewki :-)
    >
    > W zasadzie to chyba mozesz sie ograniczyc do tego jednego cylindra.

    A ja bym proponowal zamienic miejscem co sie da.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-12-22 16:24:38
    Temat: Re: [SC900] moduÂł zapÂłonu
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A ja bym proponowal zamienic miejscem co sie da.

    tydzien temu wlozone 4 nowe swiece, i jedna cewka (na tym garze który nie
    pali)

  • 20. Data: 2011-12-22 16:42:53
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > odległości od świecy, ale żeby iskra przeskakiwała to coś załapało i
    > zaczął chodzić na 4 gary... później jak włożył fajkę to silnik już

    Napisałem Ci że tak miałem właśnie we swoim.
    Rzadko bo rzadko, ale się zdarzało.

    Pomogła chyba zamiana cewek ;) przepięcie kabli zasilających + do świec.
    Zamień na próbę i zobacz :D

    Pozdrawiam !