  • 1. Data: 2009-06-12 08:15:55
    Temat: SAMSUNG SGH-D880
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Co za diabeł się pojawił: nawiązując połączenie wyświetla: "Warunkowo Dom",
    lub "Warunkowo Grzegorz"... itd. Skąd się mogło wziąć to "Warunkowo" i jak
    go się pozbyć? Dziękuję bardzo z góry za pomoc...

  • 2. Data: 2009-06-12 09:31:05
    Temat: Re: SAMSUNG SGH-D880
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "salonowiec" news:h0t2ri$tm2$1@news.onet.pl

> [...]
    > lub "Warunkowo Grzegorz"... itd. Skąd się mogło wziąć to "Warunkowo" i jak
    > go się pozbyć? Dziękuję bardzo z góry za pomoc...

    Wcześniej tego nie miałeś?
    Jakiś czas temu "romansowałem" ze Samsungami i taki napis w czasie
    nawiązywania połączenia był standardem (sam zachodziłem w głowę co to może
    oznaczać).
    Napisz może jeszcze jaka sieć - ja wtedy korzystałem z Plusa. Co ciekawe
    jakiś czas temu miałem przyjemność wykonać połączenie z sieci PLAY z tego
    samego modelu telefonu, z którego korzystałem w +. W przypadku PLAY'a na
    ekranie telefonu, w trakcie nawiązywania połączenia nie pokazywał się napis
    warunkowo.

  • 3. Data: 2009-06-12 10:08:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "salonowiec" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co za diabeł się pojawił: nawiązując połączenie wyświetla: "Warunkowo
    > Dom", lub "Warunkowo Grzegorz"... itd. Skąd się mogło wziąć to "Warunkowo"
    > i jak go się pozbyć? Dziękuję bardzo z góry za pomoc...

    Dom i Grzegorz to zapewne nazwy profili. Zas "Warunkowo" to pewnie chodzi o
    warunkowe przekazywanie wywlolan (przekierowywanie polaczen) . Moga to byc
    przekierowania na pocztę - mozesz je wylaczyc (w wiekoszosci taryf i ofert z
    poziomu telefonu lub uniwersalnymi kodami GSM #004# lub ##004# a w
    najgorszym wypadku kazde po kolei ##61# ##62#, ##67# badz na usluge "kto
    dzwonil" (i jej odpowieddniki) - tego przekierowania nie wylaczysz z
    telefonu, bo bedzie i tak wracac. Mozesz wylaczyc ewentualnie w serwisie
    internetowym, automatycznym badz "ludzkim" biiurze obslugi.
    Wtedy oczywiscie nie bedziesz dostawal komunikatow o tym, ze ktos dzwonil,
    gdy miales wylaczony telefon.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-06-12 11:14:53
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Sieć Plus...

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h0t8aj$9pm$1@news.interia.pl...

  • 5. Data: 2009-06-12 11:48:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "salonowiec" news:h0tdb6$ojo$1@news.onet.pl

    > Sieć Plus...

    Więc może w tym leży przyczyna tego "warunkowo". Tak jak napisałem w PLAYu
    tego napisu nie dostrzegłem.

    PS. Odpowiadaj pod cytatem.