  • 11. Data: 2010-05-21 16:01:46
    Temat: Re: Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    > A kiedyś jakieś firmy współpracujące a MAsters-em były w Poznaniu chyba ,
    > czy źle mi się o uszy obiło ?

    Osobiscie nie wiem, o Poznaniu wiem tylko ze jest tam
    Geko Cars, ale nie korzystalem i nie znam nikogo, kto
    korzystal. Nie wiem czy z Mastersem wspolpracuja.

    Natomiast jeszcze raz pochwale Goodhope, na pewno
    bedziesz zadowolony tak jak ja (TDI) i moj
    kumpel (dCi), zarowno z poziomu uslugi jak i
    z poziomu cen :)

  • 12. Data: 2010-05-21 17:22:04
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Dobra Nadzieja koło Pleszewa.
    Hmm.
    "Program przechowywany był w pamięciach EPROM, które były z rodziny OTP,
    bądź EEPROM, których kasowanie przeprowadzić można jedynie promieniami UVC"
    I po przeczytaniu tego jednego zdania wyrobiłem sobie opinię na temat wiedzy
    elektronicznej owego zakładu...
    WOJO

  • 13. Data: 2010-05-21 17:57:42
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-21 17:22, WOJO wrote:
> [...]
    > I po przeczytaniu tego jednego zdania wyrobiłem sobie opinię na temat wiedzy

    znaczy co dokładnie bo akurat nie napisali nic niezgodnego z prawdą -
    takie układy istnieją przecież...

  • 14. Data: 2010-05-21 18:15:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 17:57:42 +0200, Olek napisał(a):

    > znaczy co dokładnie bo akurat nie napisali nic niezgodnego z prawdą -
    > takie układy istnieją przecież...

    Pamięć Electrically Erasable którą można skasować jedynie
    promieniowaniem UV? Ciekawa sprawa, rzeczywiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-05-21 18:23:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Olek pisze:

    > znaczy co dokładnie bo akurat nie napisali nic niezgodnego z prawdą -
    > takie układy istnieją przecież...

    Pewnie to, ze EEPROM nie kasujesz UV, tylko EPROM, a te OTP sie nie daja
    kasowac.

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-05-21 18:37:15
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-05-21 17:22, WOJO pisze:
> [...]
    > I po przeczytaniu tego jednego zdania wyrobiłem sobie opinię na temat wiedzy
    Faktycznie, pisanie takiego bełkotu technicznego (w założeniu "ciemnota
    i tak się nie pozna, a fachowiec pewnie tego czytać nie będzie") powinno
    skreślać daną firmę. Albo staramy się wytłumaczyć prosto dla
    nie-fachowca (stosując pewne uproszczenia), albo wnikamy w szczegóły
    techniczne trzymając się fabuły i sensu, a nie takie farmazony...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 17. Data: 2010-05-21 20:23:06
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-05-21 12:33, Andrzej Kaźmierczak pisze:
> [...]
    > "zachipować "
    >
    > AR 147 JTD
    > Passat 2.0 TDI
    > Volvo D5
    > alhambra 1,9 TDI (110)
    > Viano 2.2 CDI ASB
    >
    > w Bydgoszczy Świątek odpada , ja z tematów jakiś czas wstecz wypadłem ,
    > stąd pytanie na grupę {jeśli mam pytać gdzie indziej -proszę o
    > podpowiedź gdzie }
    >
    > firmy typu "wezmę program z Vtechu" też odpadają - lepiej żeby człowiek
    > wiedział co robi i modyfikował program (jeśli zajdzie taka potrzeba)na

    A gdzie Typ 3 ??

    Pozdrawiam !!

  • 18. Data: 2010-05-21 20:45:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > miejscu niż "V-techował" zdalnie
    >
    > czas - 1 dzień urlopu :-) , odległość zakładana - do ok 150 km od okolic

    Gekocars Poznań.
    http://www.gekocars.pl/

    Z tego co wiem, to robi auta młodemu Polodemu do driftu,
    pasjonat i zna się na rzeczy .

    Mają własną hamownie.

    Zrobił mi:
    E60 535d do 272 do 306 KM (przejechane 20kkm i zero problemów)
    E90 320d do 163 do 195 KM (przejechane 100kkm i zero problemów)

    Oba diesle mniej palą (przy normalnej jeździe) niż bez modyfikacji,
    ale to norma.

    Podobno Xawery Mielcarek w Puszczykowie też robi diesle ale
    jego nie znam.

    Gekocars polecam.

    BTW: Viano w automacie do modyfikacji - nie polecam.
    Skrzynia może nie wytrzymać.

    pozdrawiam
    ---------------------------------
    oklejone C63 2009 21kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 58kkm PO*****

  • 19. Data: 2010-05-21 21:20:31
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
> [...]
    > UVC"
    > I po przeczytaniu tego jednego zdania wyrobiłem sobie opinię na temat

    Twoja wola, mozesz sie czepiać jednego zdania
    nie bardzo logicznego na stronie.

    Ja natomiast pojechałem tam i zrobiłem swój samochód,
    z czego jestem mega zadowolony, polecam i będę polecał
    innym. I uważam że Goodhope jest dobrym fachowcem
    w dziedzinie chiptuningu i zdania nie zmienię.

  • 20. Data: 2010-05-22 11:32:23
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-21 18:15, MadMan wrote:

    > Pamięć Electrically Erasable którą można skasować jedynie
    > promieniowaniem UV? Ciekawa sprawa, rzeczywiście.

    chodziło mu pewnie o EPROM, reszta się zgadza... więc stawiam na pomyłkę...