  • 1. Data: 2011-04-15 06:28:55
    Temat: Rzeszów - wywiad potrzebny
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jest w Rzeszowie taki ktos, kto ma kilka motocykli interesujacych,
    handlarz rzecz jasna. Czy ktos moglły wspomóc wstepnym rozeznaniem czy
    warto po konkretne sztuki jechac? Mam 500 km wiec to taka srednia
    wycieczka jesli na darmo.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2011-04-15 06:33:04
    Temat: Re: Rzeszów - wywiad potrzebny
    Od: zby_hon <z...@o...pl>

    Arni wrote:

    Siema

> [...]
    > handlarz rzecz jasna. Czy ktos mogl y wspom c wstepnym rozeznaniem czy
    > warto po konkretne sztuki jechac? Mam 500 km wiec to taka srednia

    Arni, jadąc na pierniki sobie zajedź. :)
    I będziesz miał 2 grzybki w barszcz. :)

    pozdr
    zbych
    i B12

  • 3. Data: 2011-04-15 06:54:58
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    zby_hon pisze:

    > Arni, jadąc na pierniki sobie zajedź. :)
    > I będziesz miał 2 grzybki w barszcz. :)

    nie jade na pierniki i w tym problem. Generalnie sprzety wygladaja tak,
    ze po wstępnych ogledzinach mozna by sie dogadywac z handlarzem na
    dowózke i ogledziny dokładne juz u mnie. Niektórzy tak robią a przy
    rozsadnychludziach daje sie ochronic interesy i sprzedajacego i kupujacego.

  • 4. Data: 2011-04-15 07:36:22
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 15 Kwi, 08:28, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > handlarz rzecz jasna. Czy ktos mogl y wspom c wstepnym rozeznaniem czy
    > warto po konkretne sztuki jechac? Mam 500 km wiec to taka srednia

    Rzeszuff powiadomiony - moze sie kto odezwie :) Moze nawet tutaj :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    <z roboty - bez stopki>