    From: news-gazeta <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Rysy na tarczach
    Date: Sun, 13 Nov 2011 19:44:52 +0100

    Witam.
    Auto espace IV. Kupiłem nowe tarcze TRW, oraz nowe klocki Zimmermann.
    Przejechałem około 2 tyś km, wczoraj przy okazji innych robót pod autem,
    zerknąłem na tarcze. Od środka mają rysy (wgłębienia), nawet już
    znaczne, wyczuwalne pod paznokciem. Tak jakby klocek się skończył i
    jechała blacha po tarczy. Z zewnątrz idealne.
    Zdemontowałem zaciski, oglądam klocki, a obydwa klocki wewnętrzne, mają
    minimalne kawałki metalu w kilku miejscach zatopione w mięsie.
    No nie dość że drogie klocki, to jeszcze tarcze mi załatwiły.

    Co teraz? Nowe klocki jutro kupię, jakieś tańsze, ale czy przetaczać
    teraz tarcze? Nieduże te rysy, ale pod paznokciem wyczuwalne.
    Oczywiście paragonu pewnie nie znajdę na wadliwe klocki(nauczka na
    przyszłość), więc głowy sobie nie zawracam. Ale pierwszy raz mi się coś
    takiego zdarzyło.

    Pozdrawiam - Darek.