  • 41. Data: 2017-08-09 19:12:26
    Temat: Re: Rust
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Aug 2017 09:42:40 -0700 (PDT), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Niby nie poparta faktami,
    > a żadnego kontrprzykładu nie podałeś.

    Po co? Przecież niczego nie muszę udowadniać.

    Wyobraź sobie: przychodzi do ciebie jakiś kretyn-akwizytor. I chce
    abyś wykupił w jego firmie polisę od upadku meteorytu. Czy musisz
    silić się na kontrprzykłady, szukać danych statystycznych, edukować
    kreatyna odnośnie budowy Wszechświata?

  • 42. Data: 2017-08-09 19:15:07
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, August 9, 2017 at 7:12:29 PM UTC+2, slawek wrote:

> [...]
    > abyś wykupił w jego firmie polisę od upadku meteorytu. Czy musisz
    > silić się na kontrprzykłady, szukać danych statystycznych, edukować

    Jakoś siłę na inwektywy i porównywanie rowerów do języków
    programowania masz. Tylko na merytoryczne argumenty zabrakło
    Ci energii.

  • 43. Data: 2017-08-09 19:15:14
    Od: slawek <f...@f...com>

    wrote:
    > A co mają rowery wspólnego z językami

    Przeczytaj jeszcze raz. I jeszcze raz. I jeszcze raz.

    To może zająć ci rok, dwa lub dłużej.

    Aż zrozumiesz czego dotyczył przykład.

  • 44. Data: 2017-08-09 19:29:40
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, August 9, 2017 at 7:15:17 PM UTC+2, slawek wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz. I jeszcze raz. I jeszcze raz.
    >
    > To może zająć ci rok, dwa lub dłużej.
    >
    > Aż zrozumiesz czego dotyczył przykład.

    Nie chodzi o to że nie zrozumiałem. Chodzi o to, że taki nie mający
    nic do rzeczy przykład może podać każdy. Ja też mogę Ciebie porównać
    do kretyna, albo języki programowania do atmosfery na Marsie, ale
    nie sprawia mi to przyjemności, ani nie wnosi nic do rozmowy.

  • 45. Data: 2017-08-09 19:32:07
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > nie sprawia mi to przyjemności, ani nie wnosi nic do rozmowy.

    przepraszam,że się wtrącę, ale proszę się na przyszłość pilnować ->
    DYSKUSJI MERYTORYCZNEJ!!!

  • 46. Data: 2017-08-09 19:45:54
    Od: slawek <f...@f...com>

    wrote:
    > Sprowadzasz rozmowę na inny temat.

    A jaki jest temat?

    IMHO tematem jest język Rust i ogólniej - po co Rust skoro jest C++ i
    pierdylion innych.

    A tu jakiś leszczo wyskakuje że nie rozumie po co są wskaźniki.
    Bardzo do rzeczy, niesłychanie przytomnie. I na bazie tego napieprza
    krytyką nie wiadomo czy C, czy Basic. Bo skoro istnieje interpreter a
    język ma wskaźniki to jest dziełem reptilian && iluminatów &&
    komunistów. Czyli jak napisał: "jest podejrzany".

    Jest gorąco. Wątek jest "rozrywkowy". Trollować każdy może, jeden
    lepiej, drugi gorzej. Ale - wybacz - jeżeli ktoś nadal dzieli języki
    na interpretowane i kompilowane, to raczej nie jest szczególnie
    bystry.

  • 47. Data: 2017-08-09 19:52:48
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Aug 2017 10:15:07 -0700 (PDT), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Jakoś siłę na [...] porównywanie rowerów

    Skoro nie jesteś moją córką/synem, to nie odpowiadam za twoje IQ.

  • 48. Data: 2017-08-09 19:53:52
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Aug 2017 19:32:07 +0200, wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU<N...@g...pl> wrote:
    > DYSKUSJI MERYTORYCZNEJ!!!

    A ty co, komisarz unijny?!

  • 49. Data: 2017-08-09 20:09:59
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i co nie boisz się?
    mnie co chwilę "zdejmują" bo tylko wersja europy itd.

  • 50. Data: 2017-08-09 20:18:58
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, August 9, 2017 at 7:45:58 PM UTC+2, slawek wrote:

    > A jaki jest temat?
    >
    > IMHO tematem jest język Rust i ogólniej - po co Rust skoro jest C++ i
    > pierdylion innych.
    >
    > A tu jakiś leszczo wyskakuje że nie rozumie po co są wskaźniki.

    Po pierwsze nie tak napisałem i w konkretnym kontekście, a
    po drugie wskaźniki i tak mają o niebo więcej wspólnego z
    językami programowania niż rowery i ubezpieczenie od meteorytów :)

    > Bardzo do rzeczy, niesłychanie przytomnie.
    Jeszcze raz, nie tak napisałem.

    > I na bazie tego napieprza krytyką nie wiadomo czy C, czy Basic.
    Jeśli widzisz gdzieś w tym wątku moją krytykę, to upał raczej
    Tobie zaszkodził.

    > Bo skoro istnieje interpreter a
    > język ma wskaźniki to jest dziełem reptilian && iluminatów &&
    > komunistów. Czyli jak napisał: "jest podejrzany".

    Jeśli nie mam racji, to czemu nie odpowiesz z uzasadnieniem? Energię
    widzę masz, bo o iluminatach i rowerach dużo piszesz. Przyznaj Sławek,
    nie potrafisz podać sensu wskaźników w języku interpretowanym?

> [...]
    > lepiej, drugi gorzej. Ale - wybacz - jeżeli ktoś nadal dzieli języki
    > na interpretowane i kompilowane, to raczej nie jest szczególnie

    Raczej jak ktoś nie widzi różnicy pomiędzy językami interpretowanymi i
    kompilowanymi to mu gorączka zaszkodziła.