  • 81. Data: 2012-11-14 12:02:38
    Temat: Re: Rozwijanie cudzych projektów
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.11.2012 11:11, Roman W wrote:
    > Teoretycznie centralne planowanie powinno byc lepsze, ale w praktyce wychodzi
    > czesto slabo.

    Powiedz to korporacjom - te ogólnoświatowe mają często właśnie centralne
    zarządzanie (oczywiście nie na poziomie najmniejszych szczegółów).

    Słabo wychodzi zazwyczaj jak się za to biorą ludzie niekompetentni (bo z
    nadania politycznego), firmy wtedy upadają ;)

    Michoo

  • 82. Data: 2012-11-14 12:05:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    www.hekko.net.pl

    > A jakiś administrator? Bo samo się nie zrobi.
    Ano nie zrobi, ale założenie konta poczty, czyli nazwa konta i hasło, to
    nawet fir wpisze.;)

    > + administrator, powiedzmy, że budżetowo (licealista - za kogoś
    > kompetentnego zapłacisz kilka razy tyle) za 1500pln/miesiąc to daje 36
    > miesięcy * 1500pln= 54 000.
    Ale co Ty z tym administrowaniem? Hosting, to administrowanie serwerami dla
    klienta, który za to płaci...

    > Jesteś 288 złotych w plecy.
    Nie potrafisz mnożyć?

    > I nie masz takiego fajnego bajeru jak trzymanie kopii dokumentów poza
    > siedzibą firmy. Jedna akcja gaśnicza może sprawić sporą różnicę.
    Michoo, co Ty gadasz? Wyjaśnij to ostatnie zdanie...

  • 83. Data: 2012-11-14 12:15:13
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dodam też, że gdybyś chciał taniego VOiPa, to mogę również doradzić.:)

  • 84. Data: 2012-11-14 12:15:14
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    > Adam, bliżej, z naszej działki: Red Hat trochę jednak wspiera rozwój
    > kernela Linuksa (SystemTap, SELinux i tak dalej), z czego mogą korzystać
    > wszyscy (np. ja na Debianie).
    ... juz zaczynasz dobrze gadac:) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 85. Data: 2012-11-14 12:19:59
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2012-11-14 11:54, Michoo wrote:

    > Ekhm? Jaki hosting masz za 43 brutto/rok?

    > A jakiś administrator? Bo samo się nie zrobi.

    Do obslugi kont hostingowych specjalne umiejetnosci nie sa potrzebne.
    Mozna komus to dolozyc w ramach dodatkowego obowiazku. I juz
    niekoniecznie to jest 1500 PLN / mc. Pozatym firma 100 osobowa ma i tak
    co najmniej 3 osobowy dzial IT. Chyba ze wyoutsourcujesz wszystko, ale
    wtedy musisz miec gwarantowane (drogie) o duzej przepustowosci lacze i
    dobre umowy. Jest to temat rzeka kiedy sie to oplaca a kiedy nie.

    > I nie masz takiego fajnego bajeru jak trzymanie kopii dokumentów poza
    > siedzibą firmy. Jedna akcja gaśnicza może sprawić sporą różnicę.

    Uslugi samego storage poza firma mozna wykupic oddzielnie.

    Pozdriawam

    Marek

  • 86. Data: 2012-11-14 12:34:59
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

> [...]
    > dobre umowy. Jest to temat rzeka kiedy sie to oplaca a kiedy nie.

    > Uslugi samego storage poza firma mozna wykupic oddzielnie.
    ... to pytanie czy sie oplaca czy nie az ktos sie nie zastanawia,
    ze najbardziej wazne dane firmy wyciekaja na zewnatrz. Pytanie ile
    firm ktore o to nie dbalo juz nie istnieje?;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 87. Data: 2012-11-14 12:41:45
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 11:02:57 UTC użytkownik Michoo napisał:

    > Powiedz to korporacjom - te ogólnoświatowe mają często właśnie centralne
    > zarządzanie (oczywiście nie na poziomie najmniejszych szczegółów).

    Alez oczywiscie! Wielkie korporacje sa rownie nieefektywne co biurokracja
    panstwowa.

    RW

  • 88. Data: 2012-11-14 12:47:43
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.11.2012 12:05, Jacek wrote:

    > www.hekko.net.pl

    I na 2GB zmieścisz pocztę dla 100 pracowników? 80MB
    transferu/miesiąc/pracownika?

    > Ano nie zrobi, ale założenie konta poczty, czyli nazwa konta i hasło, to
    > nawet fir wpisze.;)

    Jeżeli mówimy o SAMEJ poczcie to tak.

    > Michoo, co Ty gadasz? Wyjaśnij to ostatnie zdanie...

    Dane jest dobrze trzymać w więcej niż jednym miejscu. W wymienionej
    wcześniej usłudze za 15pln/miesiąc masz to wliczone. Trochę głupio, jak
    się straci dokumenty z kilku lat na skutek np pożaru, czy uderzenia pioruna.

    Michoo

  • 89. Data: 2012-11-14 12:59:33
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 12:47:43 +0100, Michoo napisał(a):

    > I na 2GB zmieścisz pocztę dla 100 pracowników? 80MB
    > transferu/miesiąc/pracownika?
    Ale się uparłeś...
    Dałem prosty przykłąd różnicy między 54 000, a 300zł.
    Jak chcesz, to weź wykup konto za 215.25zł, o całe 180zł drożej na rok.
    Może prościej będzie, jak przedstawisz swój projekt utrzymania kont
    pocztowych dla 100 pracowników...

    > Jeżeli mówimy o SAMEJ poczcie to tak.
    A o czym mówimy, jak nie o poczcie?
    Czytaj dokładniej to, co piszę.

    > Dane jest dobrze trzymać w więcej niż jednym miejscu. W wymienionej
    > wcześniej usłudze za 15pln/miesiąc masz to wliczone. Trochę głupio, jak
    > się straci dokumenty z kilku lat na skutek np pożaru, czy uderzenia pioruna.
    Ty o dokumentach, a ja o poczcie...
    Co do dokumentów, to poczytaj sobie o jakimś ISO9000, czy innym.
    Nie musisz mi mówić oczywistych rzeczy. Bekap je bekap i koniec.

  • 90. Data: 2012-11-14 13:02:29
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    P.S. Co do bekapu, to np. mam logi z IRCa od samego początku.:)