  • 1. Data: 2011-10-14 22:28:38
    Temat: Rozwiazanie umowy w Play po terminie
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Zapomnialem o nieprzedluzeniu umowy o Play Online 5GB.
    Aukrat dzisiaj wypadl "30 dzien" przed zakonczeniem umowy:

    Data podpisania umowy: 14.05.2010
    Data zakończenia umowy: 14.11.2011
    Twój okres rozliczeniowy zaczyna się: 20 dnia każdego miesiąca
    (czyli tak naprawde ostatni dzien umowy to 19.11.2011)

    Do ktorego moge skladac rezygnacje?
    Do 14?
    Czy do 19?

    Zadzwonilem na BOK Play i zapytalem pania,
    czy jutro (15.10), ew. w poniedzialek (17.10) moge isc do salonu
    zlozyc pismo o nieprzedluzenie umowy - powiedziala,
    ze musi byc 30 dniowy okres wypowiedzenia,
    ale ze liczy sie data zakonczenia umowy
    a nie ostatni dzien okresu rozliczeniowego,
    ALE (pomimo tego co powiedziala :) "powinno mi sie udac".

    PS
    Najmniejszy abo jaki mi zaproponowali przy rocznej umowie
    to 39zl (8GB, 2Mbit/s).