  • 51. Data: 2014-02-20 14:41:33
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: masti <g...@t...hell>

    czytanie mapy trudna rzecza?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2014-02-20 14:48:35
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.02.2014 15:22, k...@g...com pisze:
    > http://auto-swiat.onet.pl/1-gitd-odcinkowe-fotoradar
    y-gotowe-lista-odcinkow

    Tytuł nieadekwatny bo póki co to najdoskonalsza metoda pomiaru
    prędkości. Do tego nie będą karani ludzie, którzy niedostatecznie
    wyhamowali na zjeździe z górki tuż przed ustawionym zupełnie przypadkiem
    w tym miejscu fotoradarem. Myślę, że nie byłoby też większego problemu
    porównać pomiar z danymi z historii lokalizacji w google, gdyby się
    jakimś cudem wkradł błąd.

    --
    anacron
    aba/

  • 53. Data: 2014-02-20 14:50:18
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-02-20 00:48, J.F pisze:

    > Najwazniejsze - na innego.

    Dawno, dawno temu, nad brzegiem morza siedzieli i rozmawiali mędrzec i
    jego uczeń. Mędrzec jedną ręką pisał coś na piasku, zaś drugą oganiał
    się od natrętnych much. Uczeń chciał pomóc w walce z muchami, i robił to
    na tyle skutecznie że na jakiś czas muchy dały spokój. Niestety, muchy
    jak to muchy, wracały i na powrót obsiadały mędrca.

    Mędrzec rzekł niespiesznie do swojego ucznia:

    "Widzisz, te muchy, co na mnie już siedziały, dawno się najadły, a te
    nowe, co przyszły, dopiero będą musiały się nażreć".

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 54. Data: 2014-02-20 14:52:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > czytanie mapy trudna rzecza?

    Wlasnie, zapisz sie na kurs topografii :)
    Najlepiej do ZHP, a tymczasem zadna A nieukonczona od poczatku do konca,
    piekna siec :)

  • 55. Data: 2014-02-20 14:57:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 14:52:44 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Wlasnie, zapisz sie na kurs topografii :) Najlepiej do ZHP, a tymczasem
    > zadna A nieukonczona od poczatku do konca, piekna siec :)

    aha. Czyli czekamy z otwarciem autostrad aż zostanie zbudowana cała sieć.
    I najlepiej, żeby budowały najdroższe firmy na świecie bo one sa
    wiarygodne i zbudują. Na przykład niemieckie. Będą tak pewne i szybkie
    jak budowa lotniska w Berlinie

  • 56. Data: 2014-02-20 14:59:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > w tym miejscu fotoradarem. Myślę, że nie byłoby też większego problemu
    > porównać pomiar z danymi z historii lokalizacji w google, gdyby się

    Tylko po kiego wuja stawiac to na 6km odcinku nowej superbezpiecznej drodze
    klasy S ?

  • 57. Data: 2014-02-20 15:05:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-20 14:59, Czesław Wiśniak pisze:

    > Tylko po kiego wuja stawiac to na 6km odcinku nowej superbezpiecznej
    > drodze klasy S ?

    Serio gdzieś tak chcą postawić?
    Pisali, że wybrali odcinki, na których dochodziło do wypadków. Na nowej
    S chyba do żadnego nie zdążyło jeszcze dojść.

    --
    MN

  • 58. Data: 2014-02-20 16:13:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > I najlepiej, żeby budowały najdroższe firmy na świecie bo one sa
    > wiarygodne i zbudują. Na przykład niemieckie. Będą tak pewne i szybkie

    Nie, nie czekamy ale po co chrzanic o sieci 3 autostrad (jak to brzmi:)
    skoro beda potrzebowac do tego jak dobrze pojdzie 3 kadencji rzadzenia :)

  • 59. Data: 2014-02-20 16:13:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >
    > "Widzisz, te muchy, co na mnie już siedziały, dawno się najadły, a te
    > nowe, co przyszły, dopiero będą musiały się nażreć".

    Niestety czlowiek to nie mucha :)

  • 60. Data: 2014-02-20 16:19:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 16:13:17 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Nie, nie czekamy ale po co chrzanic o sieci 3 autostrad (jak to brzmi:)
    > skoro beda potrzebowac do tego jak dobrze pojdzie 3 kadencji rzadzenia
    > :)

    pomijając, już to, że nasze Ekspresówki są w standardzie autostrad to co
    proponujesz? Bo czekać źle, nie czekać źle. Poproś panbucka może je
    stworzy