  • 171. Data: 2014-02-23 12:17:47
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 22 Feb 2014 15:34:20 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Sygnał czasu będzie z Frankfurtu

    A ten zegar i ten sygnał to się do czegokolwiek nadaje? Poza
    sterowaniem budzika, co i to nie zawsze się udaje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 172. Data: 2014-02-23 12:27:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Feb 2014 12:17:47 +0100, jerzu napisał(a):

    > A ten zegar i ten sygnał to się do czegokolwiek nadaje? Poza
    > sterowaniem budzika, co i to nie zawsze się udaje.

    Tak samo jak w GPS - przy dobrym uzyciu sie nadaje. Przynajmniej w
    zachodniej Polsce.

    J.

  • 173. Data: 2014-02-23 14:01:04
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 12:27:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Tak samo jak w GPS - przy dobrym uzyciu sie nadaje. Przynajmniej w
    >
    > zachodniej Polsce.
    >

    > J.

    Oooooo. Nie jesteś krową bo w przeciągu godziny zmieniłeś zdanie. Może to cud?

  • 174. Data: 2014-02-23 14:07:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-22, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Ale Ty większym :-)

    No wlasnie nie. Jezeli o czyms nie mam pojecia to sie nie wypowiadam w tym
    temacie tylko slucham madrzejszych.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 175. Data: 2014-02-23 14:08:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Feb 2014 05:01:04 -0800 (PST), k...@g...com

    > Oooooo. Nie jesteś krową bo w przeciągu godziny zmieniłeś zdanie. Może to cud?

    Przy _dobrym_ uzyciu.
    A jaka gwarancja ze bedzie dobre ?

    J.

  • 176. Data: 2014-02-23 14:51:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 14:08:18 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 23 Feb 2014 05:01:04 -0800 (PST), k...@g...com

    > Przy _dobrym_ uzyciu.
    >
    > A jaka gwarancja ze bedzie dobre ?
    >

    > J.

    To o dobrym użyciu to twoje niczym nie poparte zdanie. Oczywiście Ty wiesz jak użyć a
    taki co projektował urządzenie nie wie bo mu na jakiejś grupie nie doradziłeś.

  • 177. Data: 2014-02-23 15:26:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Feb 2014 12:27:24 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak samo jak w GPS - przy dobrym uzyciu sie nadaje. Przynajmniej w
    >zachodniej Polsce.

    No własnie, w zachodniej. Mój budzik akurat w tej chwili sygnał ma,
    ale przez ostatnie dwa dni nie widziałem aby na wyświetlaczu paliła
    się odpowiednia ikonka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 178. Data: 2014-02-23 16:20:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 15:26, jerzu pisze:

    > No własnie, w zachodniej.

    W centralnej też bardzo dobrze.

    > Mój budzik akurat w tej chwili sygnał ma,
    > ale przez ostatnie dwa dni nie widziałem aby na wyświetlaczu paliła
    > się odpowiednia ikonka.

    Ciągła synchronizacja? Ja tam nie wiem co Ty obserwujesz
    i co za budzik masz, ale wszystkie które miałem (i te które mam)
    synchronizowały się co jakiś czas i to było sygnalizowane 'paleniem
    się odpowiedniej ikonki', albo i nie - kuchenny nie ma żadnego
    wyświetlacza :) Zresztą w instrukcji powinno być napisane (przynajmniej
    w tych, które ja miałem), że ja nie łapie sygnału to go trzeba do
    do 'okna' przenieść na czas synchronizacji. Inna sprawa, że kwestią
    zasadniczą jest poprawność tego sygnału jako wzorca czasu, a nie
    problem odbioru tego sygnału przez twój budzik:P

  • 179. Data: 2014-02-23 16:30:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 15:26:24 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > No własnie, w zachodniej. Mój budzik akurat w tej chwili sygnał ma,
    >
    > ale przez ostatnie dwa dni nie widziałem aby na wyświetlaczu paliła
    >
    > się odpowiednia ikonka.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    A przez te dwa dni pokazywał dobrze czas czy stanął i ruszył jak złapał sygnał?

  • 180. Data: 2014-02-23 16:30:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 00:16, J.F. pisze:

    > Prawdopodobienstwo to nie, ale bledy w software sie zdarzaja i moglyby
    > sie tak objawic :-)

    Czyli prawdopodobieństwo to nie, ale do tego chcesz jeszcze dołożyć
    możliwość dodatkowego błędu w software? Nie no, litości.

    > Chyba dostrzegam os niezgody - gdyby wszystkie/kilka potrzebnych
    > satelitow przestawilo swoje zegary o tyle samo - pozycjonowanie by
    > nadal dzialalo.

    Oś niezgody, którą ma być nieprawdopodobny pomysł takiej sytuacji?
    Do tego musiałbyś dołożyć jeszcze dokładnie takie samo przestawienie
    zegarów naziemnych stacji monitorujących. Licz szansę na taką
    sytuację :P

    > No ale wtedy i nasze kamery by nadal dobrze mierzyly,
    > z wyjatkiem pechowcow co ich zmiana akurat na pomiarowym odcinku
    > zlapala.

    Pechowców bądź szczęściarzy - skąd wiesz w którą stronę by się
    'przestawiły'?