  • 121. Data: 2014-02-21 16:09:50
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-02-21 14:30, J.F pisze:

    >Jeśli w przeliczeniu na wydaną kwotę, to bez wątpienia :)

    Kwote jak kwote - na autostradzie nadal beda wypadki.

    A jakby tak wprowadzic w calym kraju 40 i dorzucic 20 tys FR to juz
    prawie nie bedzie :-)

    J.

  • 122. Data: 2014-02-21 16:11:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-21 14:34, J.F pisze:
    >tak realnie: pojadą zwykłą drogą, spalą więcej paliwa i zapłacą
    >większy VAT i akcyzę...

    raczej mniej spala.

    Ale nie chodzi o to aby sie oburzyli na platna autostrade i pojechali
    inna droga, tylko zeby sie oburzyli na brak autostrady i wcale nie
    pojechali.
    Nie spalili paliwa, nie zaplacili podatku - i wtedy sie dowiesz czy
    autostrada jest deficytowa ...

    J.

  • 123. Data: 2014-02-21 16:14:03
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Opamiętania - na PC możesz postawić nawet QNX, jeśli masz taką
    >potrzebę.

    Jeszcze moge ? Dawno nie widzialem w uzyciu.

    Tak czy inaczej - system, drivery do urzadzen, do magistral, i coraz
    mniej pewnosci ze to wszystko zawsze bezblednie dziala ..

    J.

  • 124. Data: 2014-02-21 16:29:28
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 16:14:03 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
> [...]
    >

    > Tak czy inaczej - system, drivery do urzadzen, do magistral, i coraz
    >
    > mniej pewnosci ze to wszystko zawsze bezblednie dziala ..

    A ci co to zrobili nie mieli takich wydumanych problemów jak Ty, bo urządzenia
    trafiły na drogi. Czyli jakieś dopuszczenie do użytku mają. Czekam na pierwszy wpis w
    stylu " dostałem powiadomienie że odcinkowo przekroczyłem o 20, jak się z tego
    wymigać? Próbował ktoś na znajomego z Pakistanu?".

  • 125. Data: 2014-02-21 16:40:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Feb 2014 07:29:28 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A ci co to zrobili nie mieli takich wydumanych problemów jak Ty, bo
    > urządzenia trafiły na drogi. Czyli jakieś dopuszczenie do użytku mają.

    iskry teoretycznie też mają, ale nie do końca

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 126. Data: 2014-02-21 17:22:10
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 16:40:07 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > iskry teoretycznie też mają, ale nie do końca
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    I z tych iskier pewno kilka tysięcy mandatów dziennie wystawiają i możesz ich w dupę
    pocałować.

  • 127. Data: 2014-02-21 17:24:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Feb 2014 08:22:10 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > I z tych iskier pewno kilka tysięcy mandatów dziennie wystawiają i
    > możesz ich w dupę pocałować.

    widzę, że lubisz takie zabawy

  • 128. Data: 2014-02-21 17:27:39
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 17:24:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Głupszy jesteś ginekomasti niż ustawa przewiduje.

  • 129. Data: 2014-02-21 17:36:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Feb 2014 08:27:39 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Głupszy jesteś ginekomasti niż ustawa przewiduje.

    i tak nie jesteś w stanie nikogo obrazić. nawet twoją głupotą

  • 130. Data: 2014-02-21 18:17:20
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 17:36:34 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Fajnie że w końcu przyznałeś że jesteś nikim. Popracował byś nad gramatyką.