  • 21. Data: 2010-04-15 18:33:42
    Temat: Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 05:27:57 -0700 (PDT), amos napisał(a):

    > Cos w tym jest. Moja stara CeZeta, dwusow, do ktorego na bak paliwa
    > leje 200ml oleju nie ma katalizatora a przechodzi badania bez klopotu
    > (tzn bez badania spalin).

    A to nie jest tak, że powinna spełniać normy, które przewidział producent
    w danym czasie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-04-15 19:09:02
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Kwi, 18:33, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    >  A to nie jest tak, e powinna spe nia normy, kt re przewidzia producent
    > w danym czasie?

    Zapewne musi. WS podal link: http://lex.pl/serwis/du/2003/0262.htm
    Wyraznie widac, ze normy zmienialy sie z latami i coraz nowsze pojazdy
    musialy spelniac coraz to wyzsze wymagania wzgledem czystosci spalin.

    Tylko pytanie, ktora stacja bada spaliny w motorach. Mi sie nie
    zdarzylo, a robilem w zyciu badania moze 10x.
    --
    amos

  • 23. Data: 2010-04-15 19:44:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:42:07 +0200, J.F. napisał(a):

    > A samochod musi spelnic Euro 5 :-)

    No co ty, Corsa z 1991 roku też?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 24. Data: 2010-04-16 07:03:46
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
> [...]

    Tylko pytanie, ktora stacja bada spaliny w motorach. Mi sie nie
    zdarzylo, a robilem w zyciu badania moze 10x.
    -----
    A ja zrobiłem kiedys wielkie oczy jak facet zaczął mi badac spaliny w WSK
    175. No ale do tego się nie przyczepił :), natomiast olał mi przegląd za
    niewyraźną tabliczkę na główce z napisem WSK Świdnik mimo że numer ramy był
    wybity osobno i bardzo wyraźny.