  • 11. Data: 2009-05-30 14:35:39
    Temat: Re: Różnica między kamerami z HDD a "na kartę"
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    Jingiel napisal(a):

    >Hahahah, niezłe. Jednak marketing działa. Porobi przesunięcia w sygnale
    >cyfrowym. Czary mary.

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem - jestem laikiem. Czyli Waszym zdaniem
    jakosc transmisji sygnalu cyfrowego w ogole nie zalezy od jakosci
    kabla? zapamietam na przyszlosc.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 12. Data: 2009-05-30 14:41:37
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Nie wiem czy dobrze zrozumialem - jestem laikiem. Czyli Waszym zdaniem
    > jakosc transmisji sygnalu cyfrowego w ogole nie zalezy od jakosci
    > kabla? zapamietam na przyszlosc.

    Na pewno nie ma wpływu na kolory, ostrość obrazu. Ewentualnie mogą się
    pojawić zakłócenia, ale inaczej się będą objawiać niż przy sygnale
    analogowym. Na tej niewiedzy handlowcy biją kasę.

    Jingiel

  • 13. Data: 2009-05-30 14:47:07
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    Jingiel napisal(a):

    >Na pewno nie ma wpływu na kolory, ostrość obrazu.

    A dlaczego? Opiszesz w skrocie jak jest kodowany sygnal w roznych
    systemach transmisji?

    >Ewentualnie mogą się
    >pojawić zakłócenia, ale inaczej się będą objawiać niż przy sygnale
    >analogowym. Na tej niewiedzy handlowcy biją kasę.

    Jakiego charakteru zaklocenia moga sie pojawic?

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 14. Data: 2009-05-30 14:50:30
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Marcin E. Hamerla pisze:

    > Jakiego charakteru zaklocenia moga sie pojawic?

    Najczęściej dużo kwadratów, wynikających z kompresji cyfrowej obrazu, aż
    w końcu szybka "stop klatka".
    Jeśli masz w domu jakiś polsat cyfrowy, wizję, czy cokolwiek, na małej
    antenie to możesz to zaobserwować przy burzy/śnieżycy.

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 15. Data: 2009-05-30 14:51:43
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    Marcin Łukasik napisal(a):

> [...]
    >Jeśli masz w domu jakiś polsat cyfrowy, wizję, czy cokolwiek, na małej
    >antenie to możesz to zaobserwować przy burzy/śnieżycy.

    Czyli niezaleznie od sposobu kodowania zaklocenia objawiaja sie
    dokadnie tak samo?

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 16. Data: 2009-05-30 16:03:10
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@v...pl> napisał w wiadomości

    > studio 12 potrafi zrobić film w fullHD ?
    >
    > --
    > VSS http://vss.pl
    Kup zarejestruj i sprawdź
    jhr

  • 17. Data: 2009-05-30 16:24:22
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Wersja Ultimate chyba tak

    Jingiel

  • 18. Data: 2009-05-30 16:26:55
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>
    napisał w wiadomości news:guh225p6eiousl8sbknkcqq29gag4j2b8v@4ax.com...

    > Czyli niezaleznie od sposobu kodowania zaklocenia objawiaja sie
    > dokadnie tak samo?

    Jedno kodowanie może być bardziej odporne na zakłócenia niz drugie, ale po
    przekroczeniu pewnego progu błędów masz przekłamanie.
    Teraz albo dostaniesz stop-klatkę po przekroczeniu liczby błędów, albo
    jakieś kwadraty albo zafałszowanie informacji jak błędy spowodują
    wygenerowanie poprawnej składniowo informacji, tyle że innej.
    Ale w stosunku do analoga to nie ma bata - usłyszysz albo uwidzisz,
    zwłaszcza przy tak dużej kompresji materiału.

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2009-05-30 18:00:33
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Hahahah, niezłe. Jednak marketing działa. Porobi przesunięcia w sygnale
    > cyfrowym. Czary mary.
    >

    > Jingiel
    Jesteś teoretykiem i to marnym ,a wpraktyce sprawdziłeś ?
    A tak dla ćwiczenia policz jakie ilości danych przkazywnne są w jednostce
    czasu przy
    obrazie "fulHD" i dzwięku 5.1,bo coś mi się wydaje,że nie bardzo wiesz o
    czym mowa.
    Jak sprawdzisz w praktyce to ten kabelek za 30 zł wyrzucisz do śmieci ,no
    chyba ,że jesteś
    właśnie sprzedawcą tych kabli i tak je zachwalasz.Jak to liczenie ci nie
    wyjdzie to kup taki za 30 zł i taki
    za 130 ,rozetnij je i sprawdż czym one się różnią.
    jhr

  • 20. Data: 2009-05-30 18:38:37
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > właśnie sprzedawcą tych kabli i tak je zachwalasz.Jak to liczenie ci nie
    > wyjdzie to kup taki za 30 zł i taki
    > za 130 ,rozetnij je i sprawdż czym one się różnią.

    Nie jestem teoretykiem. Akurat mam kabelek za 30 zł i spięte Sony Bravia
    40' Full HB z odtwarzaczem BD i jakoś żadnych zakłóceń nie ma, a już
    na pewno nie nie będę rozcinał dobrze działającego kabla. Zreszta, gdyby
    były z nim jakies problemy to od razu wymieniłbym go w sklepie. Nie było
    takiej potrzeby. Twierdzisz, że kable za 30 zł są zle???

    Jingiel