  • 1. Data: 2004-05-23 19:14:29
    Temat: Rozmowa głosem za NAT w Tlen-ie
    Od: "soho" <s...@p...onet.pl>

    Jestem za NAPT i rozmowa głosem nie przechodzi w tlenie.
    W instrukcji routera ADE 4000 nic nie znalazlem na temat przekierowania portów.

    Soho

  • 2. Data: 2004-05-24 05:10:12
    Temat: Re: Rozmowa głosem za NAT w Tlen-ie
    Od: Piotr Górski <pg@wytnij_to.di.com.pl>

    Dnia nie, 23 maj 2004 o 21:14 GMT, na grupie pl.internet.polip
    użytkownik soho spłodził co następuje:

    > Jestem za NAPT i rozmowa głosem nie przechodzi w tlenie.
    > W instrukcji routera ADE 4000 nic nie znalazlem na temat przekierowania portów.

    Jak w instrukcji nie ma to chyba znaczy, że nie ma w ogole... Trzeba bylo
    myslec zanim kupiles sprzetowy routerek.

    --
    Piotr Górski
    Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!

  • 3. Data: 2004-05-24 05:24:32
    Od: Tomek <t...@N...toja.one.pl>

    > Jestem za NAPT i rozmowa głosem nie przechodzi w tlenie.
    > W instrukcji routera ADE 4000 nic nie znalazlem na temat przekierowania portów.
    >
    > Soho

    Używaj "Skype" nie przeszkadza mu NAT

    Tomek
    --
    "Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5, jeśli będzie długo płakać i
    zrobi awanturę." (George Eliot)

  • 4. Data: 2004-05-24 09:02:00
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 maj 2004 roku,
    kiedy to soho posłał(a) w świat wiadomość

    > Jestem za NAPT i rozmowa głosem nie przechodzi w tlenie.
    > W instrukcji routera ADE 4000 nic nie znalazlem na temat przekierowania portów.

    Primo
    NTG

    Secundo
    RTFM
    Configuration | Virtual Server Configuration

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,