  • 1. Data: 2009-07-09 11:38:09
    Temat: Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    Powitac,

    od mojego wypadku (na XVS650) rok temu nie znalazlem dla siebie
    zadnego motocykla. Po glowie chodzi mi wszystko: od VFR -jako turysta,
    poprzez AT, Tenere (turysta na wyprawy drogami 4-tej kategorii), czy
    TT600R (jako bardziej zabawa i zapas mocy na trasy) az po Royala
    Enfielda czy Junaka do wozenia sie po miescie :). Zapomnialbym dodac:
    mysle ze poradzilbym sobie sam z wyborem, jednak potrzebuje szybko
    srodka transportu do ok 5-6kzl (maksymalnie 8..). Wolalbym zeby to byl
    motocykl niz puszka.. Szukam czegos oryginalnego - nie lubie
    przecietnych motocykli (wiec GS, CB 500, ER-5,6 itp itd odpadaja).

    Znalazlem dwa zupelnie inne sprzety ktore mi wpadly w oko:

    http://tiny.pl/hhxq1

    TT600R w dobrym stanie z milym opisem. Interesuje mnie jak czesto
    trzeba w tym grzebac, czy tak samo jak w wysilonych np. KTMach,
    przebieg liczymy w motogodzinach :) czy przy spokojnej jezdzie mozna
    to traktowac rowniez jako zwykly motocykl. Czy nie za tanio?

    http://tiny.pl/hhxqj

    Kolejny to Junak M10, nigdy tym nie jezdzilem, ale lubie stare sprzety
    i mysle ze moglbym pogrzebac przy tym. Jezeli ktos sie orientuje w
    starych i niezawodnych sprzetach - prosze o rade.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 2. Data: 2009-07-09 11:56:51
    Temat: Re: Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 9 Jul 2009 04:38:09 -0700 (PDT), Barnaba

    >http://tiny.pl/hhxqj

    >Jezeli ktos sie orientuje w
    >starych i niezawodnych sprzetach - prosze o rade.

    Nie ma starych i niezawodnych. A zwłaszcza Junaków.
    To sprzęt bardziej do kochania jest, niz do normalnej, codziennej
    eksploatacji.

    Choć zdanie, że przejeździł nim 1500km (że przez 7 lat to inna bajka
    ;) i nigdy go nie zawiódł jest jak najbardziej na miejscu i można to
    rozpatrywac w kategorii sukcesu ;)

    Junak brzydko, niedbale zrobiony, brzydko pomalowany. A za ten
    wszechobecny czerwony silikon to kolesiowi powinno sie nakopać :-/

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 3. Data: 2009-07-09 12:41:44
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Junak brzydko, niedbale zrobiony, brzydko pomalowany. A za ten
    > wszechobecny czerwony silikon to kolesiowi powinno sie nakopać :-/
    Zobacz skad jest aukcja. Bardzo prawdopodobne, ze wlasciciel jest stad:
    http://www.dzikijunak.riders.pl/

    Sprobuj sie czego dowiedziec o tym konkrtenym sprzecie.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 4. Data: 2009-07-09 12:46:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Barnaba napisał(a):
> [...]
    > przebieg liczymy w motogodzinach :) czy przy spokojnej jezdzie mozna
    > to traktowac rowniez jako zwykly motocykl. Czy nie za tanio?

    Spokojnie jezdzac, nawet w terenie tam sie wymienia olej nieczesto wiec
    luzik. A sprzet fajny. A czy ten konkretny, to nie wiem. Cza oblukac.

    A jak szukasz nietypowego, to nie chcesz gilerki? ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 5. Data: 2009-07-09 12:48:08
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Barnaba" napisal

    > http://tiny.pl/hhxq1
    >
    > TT600R w dobrym stanie z milym opisem. Interesuje mnie jak czesto
    > trzeba w tym grzebac, czy tak samo jak w wysilonych np. KTMach,
    > przebieg liczymy w motogodzinach :)

    *** Obawiasz sie o zwykle sewrwisowanie (zawory, olej i pranie filtra), a
    nie przeraza Cie na dzien dobry polowienie silnika i remont skrzyni? Licznik
    Koso i nowy plastik to jeszcze nie dobry stan. Ciekawe, czy to USD zostalo
    przystosowane do znacznie wiekszej masy w stosunku do WR... Nie chce mi sie
    grzebac, ale przeglady przy uzytkowaniu w terenie to dla tego typu koni nie
    rzadziej niz co 3 tkm, a przy miejskiej jezdzie co 6 tkm chociaz przy
    czestym palowaniu blisko maksa i tak warto to zrobic wczesniej.

    czy przy spokojnej jezdzie mozna
    > to traktowac rowniez jako zwykly motocykl. Czy nie za tanio?

    *** Co to znaczy zwykly motocykl? Odpowiedz sobie na dzien dobry, do czego
    Ci ten sprzet potrzebny? TT-R to bardzo uniwersalny sprzet, ale jak ma
    jezdzic glownie w pozamiejskie trasy po asfalcie, to mija sie z celem-
    szczegolnie na kostkach.

    > Jezeli ktos sie orientuje w
    > starych i niezawodnych sprzetach - prosze o rade.

    Stary niezawodny sprzet, to GS 1000, czy inne CB (o ile byl serwisowany jak
    nalezy), ale z pewnoscia nie Junak.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 6. Data: 2009-07-09 12:57:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Eskimos pisze:
    > A za ten wszechobecny czerwony silikon to kolesiowi powinno sie nakopać :-/

    Obciac lapska przy samej dupie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-07-09 13:57:19
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 9 Lip, 14:48, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    > *** Obawiasz sie o zwykle sewrwisowanie (zawory, olej i pranie filtra), a
    > nie przeraza Cie na dzien dobry polowienie silnika i remont skrzyni?

    Raz na jakis czas moge rozdlubac calego sprzeta i posiedziec przy nim
    pare dni. Chodzi bardziej o upierdliwosc rozkrecania co pol
    motogodziny :) Slyszalem o wielu dalekodystansowych wyprawach na
    TT600R (mam pare planow na przyszlosc, moze udaloby mi sie takiego
    sprzeta przystosowac).

> [...]
    > Ci ten sprzet potrzebny? TT-R to bardzo uniwersalny sprzet, ale jak ma
    > jezdzic glownie w pozamiejskie trasy po asfalcie, to mija sie z celem-

    Oczywiscie taka kostka nie chcialbym za wiele jezdzic po asfaltach,
    ale jezeli mialbym w planach siedziec 3 miesiace w Warszawie to
    moglbym zmienic na opony bardziej 'cywilne'.

    > Stary niezawodny sprzet, to GS 1000, czy inne CB (o ile byl serwisowany jak
    > nalezy), ale z pewnoscia nie Junak.

    Masz racje, zapedzilem sie. Bardziej chodzilo mi o sprzeta starego,
    przy ktorym mozna by w miare tanim kosztem podlubac, skrecic a potem
    cieszyc sie wzgledna niezawodnoscia. Taki Royal Enfield robiony w
    Indiach chyba jest w miare niezawodny, jezeli tego jezdzi pelno po
    Azji?
    Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Czy starego tenerowego turyste
    da sie wypucowac tak, zeby byl naprawde niezawodny? Przy jakichs
    niezbyt wysokich kosztach. Czy lepiej zaoszczedzic i kupowac cos
    nowszego lub calkowicie nowego? Ostatnio czytalem o gosciu z Chelma
    ktory wyrusza w swiat Africa Twin z '89 roku na jakas trase 30 czy
    50kkm.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 8. Data: 2009-07-09 14:03:13
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Barnaba pisze:

> [...]
    > motogodziny :) Slyszalem o wielu dalekodystansowych wyprawach na
    > TT600R (mam pare planow na przyszlosc, moze udaloby mi sie takiego

    TT to taki XT z lepszym zawiasem - ze niby w terenie mozna :)
    A nie chcesz XT przystosowanego do dalekich wojazy - z wiekszym
    bakiem i kuframi, fajnym wydechem itd... ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2009-07-09 14:09:05
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Norbi" <n...@o...pl> wrote in message

    > TT to taki XT z lepszym zawiasem - ze niby w terenie mozna :)
    > A nie chcesz XT przystosowanego do dalekich wojazy - z wiekszym
    > bakiem i kuframi, fajnym wydechem itd... ?

    ... i podasz namiary na Dudka jesli zechce? ;) To ja dopisze: tak, sprzet od
    Dudka mozna kupic w ciemno. Nie bedzie to mina.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-07-09 15:18:43
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kefir pisze:

    > ... i podasz namiary na Dudka jesli zechce? ;) To ja dopisze: tak,
    > sprzet od Dudka mozna kupic w ciemno. Nie bedzie to mina.

    Skad wie ? :)
    Dudek obiecal ze da sie karnac jak Ducata kupi :D

    I nagonke na jego moto robie :)

    Norbi
    BLACK XX'03