  • 11. Data: 2009-07-12 12:47:04
    Temat: Re: Rozgladam sie za moturem. Czyli TT600R vs Junak.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:00mb55971mn0fh1bj4kaq56pj6ij4v4s5a@4ax.com...

    > Junak brzydko, niedbale zrobiony, brzydko pomalowany. A za ten
    > wszechobecny czerwony silikon to kolesiowi powinno sie nakopać :-/

    No wiesz, to jest sposób tego gościa, aby olej nie wyciekał.
    A Ty od razu tak krytykujesz.

    "W silniku Junaka nie ma żadnych wycieków oleju z pomiędzy jego
    karterów czy pokryw."
    Przy takich smarkach to nie ma ch*ja, żeby były.

    (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 12. Data: 2009-07-12 13:19:45
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >"W silniku Junaka nie ma żadnych wycieków oleju z pomiędzy jego
    >karterów czy pokryw."
    >Przy takich smarkach to nie ma ch*ja, żeby były.

    No wisz, toto ma byc miedzy elementami, w ilosci koniecznej acz
    wystarczajacej - a nie na wierzchu, badz co badz;)
    No i jaka ciapa uzywa czerwonego silikonu? Czerwony jest niekomilfo:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2009-07-12 14:05:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości

    > No wisz, toto ma byc miedzy elementami, w ilosci koniecznej acz
    > wystarczajacej - a nie na wierzchu, badz co badz;)

    Wiem przecież, tak sobie zażartowałem.

    > No i jaka ciapa uzywa czerwonego silikonu? Czerwony jest
    > niekomilfo:)

    A to ja nie wiem, ja nie pracuję w telewizji.
    Ani w charakterze gońca ani w ogóle w charakterze.

    Brałbym srebrny.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 14. Data: 2009-07-13 20:32:55
    Od: August <t...@a...org>

    On 9 Lip, 13:38, Barnaba <p...@g...com> wrote:

    Witam,

    > Po glowie chodzi mi wszystko:

    może coś zaradzę

    > potrzebuje szybko

    jest do sprzedania moj DR 800 big (hint: allegro, ten czerwony, '92,
    wrocław)

    > srodka transportu do ok 5-6kzl

    cena w twoich widełkach

    > motocykl niz puszka..

    tu się zgadza

    >Szukam czegos oryginalnego - nie lubie przecietnych motocykli

    Jest oryginalny, mówią że jeden z największych singli

    > lubie stare sprzety i mysle ze moglbym pogrzebac przy tym.

    do pogrzebania jest trochę, szeroko opisałem co i jak.

    --
    pozdrav,
    August