  • 11. Data: 2009-03-16 12:05:34
    Temat: Re: Rozbudowa pamięci
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Mark pisze:

    > Moja rada - wywal to w cholere, kup cos za niewielkie pieniadze na allegro -
    > np AMD Barton 2500 z plyta i DDR 1 GB - i gwarantuje Ci ze poslyzy to do
    > tych celow ktore zakladasz jeszcze dlugo, a po dolozeniu pamieci - nie
    > bedzie problemu ani z Vista ani z WIndows7 jesli zechcesz zmienic.
    >
    > A od Mercurego trzymaj sie z daleka.. dobrze radze:) To na Mercurym wlasnie
    > pobilem rekorsd instalacji XP-ka. prawie trzy razy dluzej niz na innych
    > plytach o podobnych parametrach.

    Może coś takiego?
    http://www.allegro.pl/item577274191_asrock_k7vt2_ath
    lon_xp_2400_okazja.html

    Jeżeli chodzi o Bartony to wybór nie jest największy.

  • 12. Data: 2009-03-16 13:33:29
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Mark pisze:
> [...]
    > pobilem rekorsd instalacji XP-ka. prawie trzy razy dluzej niz na innych

    Znalazłem takie rupiecie na Allegro:
    1)
    http://www.allegro.pl/item577274191_asrock_k7vt2_ath
    lon_xp_2400_okazja.html
    2)
    http://www.allegro.pl/item578926621_pcchips_m863g_vg
    a_lan_muz_amd_ahlon_m_2400_barton.html
    3)
    http://www.allegro.pl/item582188644_asrock_k7s41_ath
    lon_2800_barton_chlodz.html

    Podejrzewam że najlepszym wyborem jest opcja nr 3, ale nie jestem
    specjalistą. Jakieś uwagi?
    Czy ta płyta numer 3) będzie pasować do standardowej obudowy ATX?

    pzdr

  • 13. Data: 2009-03-16 17:31:54
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 2x256=512, czyli 0,5GB

    Migajace animacje we flashu sie wylacza niezaleznie od tego jaki sie ma
    sprzet.

  • 14. Data: 2009-03-17 07:49:07
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 16-03-2009 o 14:33:29 colidar <c...@w...wp.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > specjalistą. Jakieś uwagi?
    > Czy ta płyta numer 3) będzie pasować do standardowej obudowy ATX?

    Ja obstawiam bramkę nr 1.
    Jakoś nie mam przekonania do chipsetów SiS...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 15. Data: 2009-03-17 09:36:44
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:33:29 +0100, colidar napisał(a):

    > Podejrzewam że najlepszym wyborem jest opcja nr 3, ale nie jestem
    > specjalistą. Jakieś uwagi?
    > Czy ta płyta numer 3) będzie pasować do standardowej obudowy ATX?

    Ales sie uparl kupowac badziewie :) ASrock na SISie? PCchips? No i po co sie
    meczyc.
    http://www.allegro.pl/item582438580_amd_athlon_2500_
    barton_msi_kt4_ultra_cooler.html
    http://www.allegro.pl/item579264801_gigabyte_ga_7va_
    athlon_xp_2500_barton_gratisy.html
    http://www.allegro.pl/item583559229_plyta_ga_7vt600_
    p_l_athlon_2600_barton_bcm.html

    --
    Mark

  • 16. Data: 2009-03-17 09:37:42
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 08:49:07 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

    > Ja obstawiam bramkę nr 1.
    > Jakoś nie mam przekonania do chipsetów SiS...

    No jesli juz musialbym wybierac z tych trzech, to tez.
    Od SISa trzymac sie z daleka.

    --
    Mark

  • 17. Data: 2009-03-17 09:38:33
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 13:05:34 +0100, colidar napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o Bartony to wybór nie jest największy.

    No niekoniecznie musi byc Barton, ale wiekszy cache jednak sie przydaje.

    --
    Mark

  • 18. Data: 2009-03-17 18:25:34
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Mark pisze:
    > Ales sie uparl kupowac badziewie :) ASrock na SISie? PCchips? No i po co sie
> [...]

    Ja się nie upieram, tylko pytam i szukam.
    Na komputerach guzik się znam, i najmądrzejsze co mogę zrobić, to
    zadawać pytania komuś, kto się zna lepiej ode mnie, czyli Wam.

    Dzięki za pomoc, jak na razie zakonotowałem sobie, trochę kazuistycznie,
    czego unikać, i w którą stronę się kierować.

    pzdr

    maciek

  • 19. Data: 2009-03-18 08:28:26
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 19:25:34 +0100, colidar napisał(a):

> [...]
    >
    > Dzięki za pomoc, jak na razie zakonotowałem sobie, trochę kazuistycznie,
    > czego unikać, i w którą stronę się kierować.

    Ok, wiec powiem tak:
    Zalecane plyty - Gigabyte, MSI, Asus, ABit, Epox
    Brac tylko jak sie musi - ASrock, ECS
    Unikac jak ognia - PCchips, Mercury, Kob czy inne "wynalazki"

    Co do procesora - jesli beda sie roznily na aukcjach l 100-200MHz to nie
    warto na to patrzec - przyrost mocy moze sie okazac mniejszy niz roznica w
    cenie, o wiele istotniejsza wtedy jest plyt glowna. Slabszy procesor na
    lepszej plycie i tak sprawi ze system bedzie dzialal szybciej niz szybki
    procesor na kiepskiej plycie. (mowa oczywiscie o niewielkich roznicach w
    "zegarze"

    Mam nadzieje ze to CI pomoze w wyborze.

    --
    Mark

  • 20. Data: 2009-03-18 21:38:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mark pisze:

    > Slabszy procesor na
    > lepszej plycie i tak sprawi ze system bedzie dzialal szybciej niz szybki
    > procesor na kiepskiej plycie. (mowa oczywiscie o niewielkich roznicach w
    > "zegarze"

    Mogę odstąpić swój - Pentium2MMX.

    --
    animka