  • 11. Data: 2009-08-04 20:05:59
    Temat: Re: Router "nie wyrabia"
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Aug 2009 18:31:51 +0200, "BETON" <b...@m...pl> wrote:

    >zaitnersuje sie TP-linkiem- sprawdzony sprzet. i bardzo tani

    Tani - owszem. Ale czy sprawdzony? Mój teść ma własnie AP Clienta
    TP-Link. I co drugi dzień trzeba go resetować, wiesza się. Wcześniej
    był tam D-Link, ale najprawdopodniej załatwiła go matka natura w
    postaci burzy.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 12. Data: 2009-08-04 20:07:05
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Arkadiusz Dymek pisze:

    > To potrafi np. taniutki Asmax BR-604
    >
    > Pozdrawiam,
    > Arkadesh

    Mój BR-604 niestety jest nieco delikatnie mówiąc beznadziejny, opcje
    NATu ma tak biedne, że pożal się boże.

  • 13. Data: 2009-08-04 20:10:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Linksysy, Pentagramy czy inne mniej znane zawieszają się po około 15
    > minutach pracy lub ciągną z żałosnym transferem 15kb/s.

    mniej znane? linksys by cisco? moze jeszcze wrt54 z tomato? :)

  • 14. Data: 2009-08-04 20:17:33
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "daro" <d...@w...pl> wrote in message news:h58lub$che$1@news.onet.pl...
    > Problemu nie ma ściągając pojedyńczo plik np. przez firefox-a.

    niezbyt po polskiemu

    > Jeżeli to ruter słaby to jakiego
    > szukać - chodzi o ruter który umożliwi podział WLAN i miałby QQS po IP.

    uniwersalny wrt54gl+tomato, mam tego mase, zawsze je polecam i zero z nimi
    problemow (czasem tomato ma wpadki z nowymi wersjami, ale jezeli ktos nie
    jest maniakiem uaktualniania mozna wrzucic w ciemno np. 1.25, skonfigurowac
    i zapomniec o routerze)

    to rozwiazanie zdecydowanie warte swojej ceny, niestety nie najtansze
    bo dwie stowy trzeba dac ale 3 lata gwarancji i spokoju w komplecie

    mozna sie tez uzerac z byle szrotem za 60, ale szkoda zdrowia moim zdaniem

  • 15. Data: 2009-08-04 21:20:33
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > A jak nazywa sie taki router który podzieli sygnał z WIFI? Czego szukać?

    Ovislink 5470.
    Sprawdzone po Mac'ach i IP.
    Dziala na orginalnym sofcie.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 16. Data: 2009-08-04 22:16:08
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Nex@pl wrote:

    > Mój BR-604 niestety jest nieco delikatnie mówiąc beznadziejny, opcje
    > NATu ma tak biedne, że pożal się boże.

    Zbyt bogaty w funkcje to on nie jest, ale tryb AP Client ma. Jakiś czas
    temu szukałem dla siebie nowego routera i ku ździwieniu mojemu oraz
    sprzedawcy okazało się, że to obecnie rzadkość.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 17. Data: 2009-08-05 06:29:06
    Od: daro <d...@o...pl>

    > Ovislink 5470.
    > Sprawdzone po Mac'ach i IP.
    > Dziala na orginalnym sofcie.

    Ale ten nie ma chyba QQS
    --
    d.

  • 18. Data: 2009-08-05 06:40:15
    Od: daro <d...@o...pl>

> [...]
    > jest maniakiem uaktualniania mozna wrzucic w ciemno np. 1.25, skonfigurowac

    W obecnym routerze w QQS mam opcję że na dowolny IP ustawiam download i
    upload (po prostu nie chcę żeby jeden z podłączonych komputerów zajmował
    pełne pasmo). Da się tak samo w wrt54gl?
    pozdro
    --
    d.

  • 19. Data: 2009-08-05 11:54:15
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "daro" <d...@o...pl> wrote in message news:h5b9gl$asq$1@news.onet.pl...
    > W obecnym routerze w QQS mam opcję że na dowolny IP ustawiam download i
    > upload (po prostu nie chcę żeby jeden z podłączonych komputerów zajmował
    > pełne pasmo). Da się tak samo w wrt54gl?

    tak, mozna sobie tomato oskryptowac jak sie chce np. za pomoca
    polskiego programiku WRT54 Script Generator

  • 20. Data: 2009-08-05 15:54:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "daro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > W obecnym routerze w QQS mam opcję że na dowolny IP ustawiam download i
    > upload

    Jakie QQS? QoS (quality of service).

    (po prostu nie chcę żeby jeden z podłączonych komputerów zajmował
    > pełne pasmo). Da się tak samo w wrt54gl?

    da się.