  • 1. Data: 2014-04-27 19:41:58
    Temat: Rosja to stan umysłu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ch. pewnie śpieszył się do Biedrony.

    W Leksusie pewnie by przeżył. Ja niekoniecznie.

    http://piterpro.private.pl/stan_umyslu.jpg

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-04-27 19:46:09
    Temat: Re: Rosja to stan umysłu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-27 19:41, PiteR wrote:
    > ch. pewnie śpieszył się do Biedrony.
    >
    > W Leksusie pewnie by przeżył. Ja niekoniecznie.
    >
    > http://piterpro.private.pl/stan_umyslu.jpg

    Chyba za bardzo przeżywasz - przecież nawet nie zjechał na twój pas.
    Jakbyś jechał tak samo jak on, to byście się lusterkami trącili;)

    Shrek.

  • 3. Data: 2014-04-27 20:00:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > Chyba za bardzo przeżywasz - przecież nawet nie zjechał na twój pas.
    > Jakbyś jechał tak samo jak on, to byście się lusterkami trącili;)

    Koło zielonego znaku wyniosło matoła na środek. Skontrował ale za mało.
    Potem poprawił i dopiero koła miedzy pasami.

    Polacy już jeżdzą spokojnej bo paliwo znika. Teraz oni szaleją na
    wyścigi do Gronowa, kto pierwszy do kolejki.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-04-27 20:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-27 20:00, PiteR wrote:

    > Polacy już jeżdzą spokojnej bo paliwo znika. Teraz oni szaleją na
    > wyścigi do Gronowa, kto pierwszy do kolejki.

    Piłeś coś po jeździe? ;)

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-04-27 20:27:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > Piłeś coś po jeździe? ;)

    herbatę ;)

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-04-27 20:31:39
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 27.04.2014 19:41, PiteR pisze:
    > http://piterpro.private.pl/stan_umyslu.jpg

    Wyprzedził cię na wstecznym? O co chodzi?

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2014-04-27 20:35:55
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-04-27 20:00, PiteR wrote:

    > Koło zielonego znaku wyniosło matoła na środek. Skontrował ale za mało.
    > Potem poprawił i dopiero koła miedzy pasami.

    Jakbyś wrzucił filmik na YouTube, to byłoby jaśniej.

    --
    Tengu

  • 8. Data: 2014-04-27 20:46:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tengu pisze tak:

    > Jakbyś wrzucił filmik na YouTube, to byłoby jaśniej.

    Tak byłoby ale ostatnio YouTub do mnie przemówił, że wykrył w moich
    filmikach muzykę w tle objętą prawami autorskimi he he ;)

    Niech się wypchają.

    --
    Piter

  • 9. Data: 2014-04-27 21:12:31
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tak byłoby ale ostatnio YouTub do mnie przemówił, że wykrył w moich
    > filmikach muzykę w tle objętą prawami autorskimi he he ;)
    >
    > Niech się wypchają.

    Zadna muzyka do obejrzenia filmu nie jest potrzebna.

  • 10. Data: 2014-04-27 21:35:15
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 20:31:39 +0200, twardziejszy napisał(a):

    > Wyprzedził cię na wstecznym?

    Jestem twoim idolem!!!