  • 1. Data: 2011-08-10 16:58:49
    Temat: Roaming z Ukrainy i romzowy z Ukrainą
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    W której sieci abonament miesięczny 100 zł na 24 miesiące gdzie byłyby
    najtaniej rozmowy z Ukrainą i w roamingu z Ukrainą.

    Najlepszy jakiś pakiet kwotowy, tak zeby połaczenia ze wspodnim sasiadem
    nie byly taryfikowane dodatkowo.

    Najczesciej polaczenia na ichsze sieci, oraz rozmowy z Ukrainy do Polski
    na nasze i ich sieci.

    Pozdrawaim,
    Stały czytelnik Galeon :)

  • 2. Data: 2011-08-10 17:38:49
    Temat: Re: Roaming z Ukrainy i romzowy z Ukrainą
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-10 18:58, >>Galeon<< pisze:
> [...]
    > nie byly taryfikowane dodatkowo.
    >

    > Najczesciej polaczenia na ichsze sieci, oraz rozmowy z Ukrainy do Polski

    Plus - stawki
    http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlien
    ci/Roaming/Default.aspx

    "zakładka lista krajów i opłat" - Europa - Ukraina

    Co do oferty to mało danych. Ile numerów, dla firm czy indywidualne itp

    --
    Florian

  • 3. Data: 2011-08-10 19:29:41
    Od: "Darek " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Najczesciej polaczenia na ichsze sieci, oraz rozmowy z Ukrainy do Polski
    > na nasze i ich sieci.

    A to musi byc abonament?
    Chyba nie ma nic w przystepnych cenach.
    Najlepiej w Polsce uzywac polskiego operatora np. Heyah (69 gr/min.):
    http://www.heyah.pl/#/na-karte/nowa-heyah/polaczenia
    -miedzynarodowe
    A na Ukrainie jakiegos tamtejszego operatora np.:
    http://www.life.com.ua/index.php?area=mylife&lng=en&
    page=1-31
    (1,99 UAH/min., czyli jakies 80 gr)

  • 4. Data: 2011-08-10 19:30:03
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-08-10 19:38, Flo pisze:

> [...]
    >
    > "zakładka lista krajów i opłat" - Europa - Ukraina
    >
    > Co do oferty to mało danych. Ile numerów, dla firm czy indywidualne itp

    Fakt zapomniałem dodać. Numer będzie *firmowy*. Wykonywane połączenia
    normalnie Polska- Polska oraz do kilku numerów na Ukrainie. Będą to
    tamtejsze komórki i telefony stacjonarne.

    Będą też połączenia z Ukrainy do Polski na telefony komórkowe i stacjonarne.

  • 5. Data: 2011-08-10 20:54:42
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-10 21:30, >>Galeon<< pisze:

> [...]
    > tamtejsze komórki i telefony stacjonarne.
    >
    > Będą też połączenia z Ukrainy do Polski na telefony komórkowe i

    Jeśli MUSI być pakiet kwotowy to przy jednej karcie w Plus to tylko
    taryfa Elastyczna ale stawki do bani. 0,44-0,50zł netto/min połaczenia
    krajowego.

    A może lepiej dobrać abonament w pakiecie minutowym i przekalkulować
    jako dodatkowy koszt połączenia międzynarodowe i roaming?

    Przy jednym numerze nie masz za dużego pola manewru (przynajmniej w Plusie)

    Wybierz jakąś taryfę Do Usług Dla Firm i dolicz roaming + międzynarodowe
    + sms + mms + internet.

    Połączenia w roamingu tak jak w linku który podałem.

    Tam masz stawki z całego świata.

    Niestety Ukraina jest poza UE więc stawki będą wysokie.

    --
    Florian