    From: juhass <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
    Date: Fri, 23 Sep 2011 13:44:42 +0200

    Witam,
    tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w
    stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania w
    garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania się
    kawałek.
    Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik
    dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?
    Myślałem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budżecie
    z tym, chętnie jakiś anglik ale tutaj to raczej całkiem nie te pieniądze.
    A... byłbym zapomniał... ma pełnić funkcję drugiego moto, jednak dawać
    choćby cień nadziei na bezawaryjność jak się już wszystko wyremontuje,
    więc junak i podobne odpadają. ;)
    Ma być klasyczne i ładne. "Ładność" dla mnie to taki Norton Commando,
    W650, SR500 (choć wole twiny).
    Macie jakieś pomysły w tym budżecie?
    --
    Pozdrawiam: