  • 11. Data: 2016-04-11 16:56:49
    Temat: Re: Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A moj dziadek spod sosnowca stracil chujem odrzutowca. Ujmij z tego krycia jak z
    kliszy z naswietlarki bo masz z czego. A najlepiej zrob dwa zdjecia podswietlonej
    wiekszej czarnej powierzchni na kliszy i tej gownianej co z acetonem robisz. W kliszy
    bariere dla swiatla stanowia platki srebra zachodzace wielokrotnie na siebie. Jak w
    okulatach zamiast szkiel bedzie blacha to da sie cos przez takie okulaty zobaczyc?
    Wydruki z drukarki sa do ogladania w swietle odbitym a nie przechodzacym.

  • 12. Data: 2016-04-11 17:23:26
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Mon, 11 Apr 2016 07:56:49 -0700, Zenek Kapelinder napisał/a:

    [ciach]
> [...]
    > szkiel bedzie blacha to da sie cos przez takie okulaty zobaczyc? Wydruki
    > z drukarki sa do ogladania w swietle odbitym a nie przechodzacym.

    Po 1 Mógłbyś bez flugów?
    Po 2 To po kiego grzyba w wielu drukarkach jest opcja drukowania na
    folii? Wiadomo że to idzie do rzutników.

    Bo(o)t manager

  • 13. Data: 2016-04-11 17:36:25
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > A moj dziadek spod sosnowca stracil chujem odrzutowca.

    Nie widziałeś kurzy móżdżku, to się nie odzywaj :/

    --
    Kaczin

  • 14. Data: 2016-04-11 19:53:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I z jakoscia do rzutnikow. Wydrukuj typowy slaid i wyswietl przez projektor do
    przezroczy. Poza tym rzutniki do wydrukow to epidiaskopy mundrusiu. Pracuja w swietle
    odbitym. I jak tu kurwami nie rzucac jak same przymuly bagienne rzna ekspertow.
    Mozesz nie odpisywac bo to co wydumasz mam w dupie.

  • 15. Data: 2016-04-11 20:33:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego mam sie nie odzywac jak ktos lze jak stara bezzebna indianska babka? Jest
    jeszcze szansa graniczaca z pewnoscia ze w zyciu kliszy z naswietlarki nie widziales.

  • 16. Data: 2016-04-11 21:17:56
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > Dlaczego mam sie nie odzywac jak ktos lze jak stara bezzebna indianska babka? Jest
    jeszcze szansa graniczaca z pewnoscia ze w zyciu kliszy z naswietlarki nie widziales.

    Kogutek, weź swoje tabletki i idź spać. Bo ci jeszcze jakaś żyłka w
    dupie pęknie.

    --
    Kaczin

  • 17. Data: 2016-04-11 21:35:26
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Mon, 11 Apr 2016 10:53:54 -0700, Zenek Kapelinder napisał/a:

    Ty mnie też 2 razy...
    I też nie odpisuj bo wylądowałeś właśnie w KF.

    Bo(o)t manager

  • 18. Data: 2016-04-14 04:42:04
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 10 Apr 2016 20:00:27 +0200 "Bo(o)t manager"
    <b...@W...wp.pl> napisał:

    >Cześć!
    > Rozkraczyła mi się w/w laserówka, zacina papier i chyba go
    >przegrzewa(wychodzą pofalowane kartki).

    "Remontować". Wystarczy zdjąć górną obudowę (przedtem prawy bok,
    zgodnie z serwisówką, str. 159) i dokładnie umyć np. benzyną
    ekstrakcyjną lub izopropanolem gumki wałka wykładającego papier do
    komory odbiorczej na obudowie (upper delivery roller). Następnie
    otworzyć tył i umyć tamtejsze gumowe roleczki (lower delivery roller).
    Zmontować i włala - naprawione.

    Uwaga na przewód od panelu sterującego przy zdejmowaniu górnej
    obudowy.

    Swego czasu opiekowałem się taką drukarką i mycie powtarzałem mniej
    więcej co rok.

  • 19. Data: 2016-04-14 04:43:24
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 10 Apr 2016 20:17:18 +0200 Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> napisał:

    >Mam dwie takie. Zacina się w nich papier, choć raczej go nie przegrzewają.
    >Ale wciąż (chyba) kryją dobrze. Tak było kilka lat temu, kiedy ostatnio
    >toto uruchamiałem. Pójdą do utylizacji

    NIEEEEE!!!!!! :-)

    Chętnie je przyjmę/odkupię niedrogo.

  • 20. Data: 2016-04-14 04:45:31
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 11 Apr 2016 07:25:56 -0700 (PDT) b...@g...com napisał:

    >Posmarować silikonem

    Czym??? Trzeba zwiększyć przyczepność, a nie zmniejszyć. "Awarię"
    magicznie usuwa porządne umycie tych rolek odpowiednim
    rozpuszczalnikiem (beznyna/izopropanol).