  • 41. Data: 2012-05-08 13:54:57
    Temat: Re: Relingi na samochodzie
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    ...w O2 są trochę lepsze, ale też daleko im do
    > przeciętnych foteli z klasy D.

    Bo Octavia to auto klasy C. Żeby stworzyć złudzenie większej ilości miejsca
    siedziska foteli sa pomniejszone, co nie jest przyjemne dla posiadaczy
    większych tyłków.

    Co do francuskich foteli i zawieszeń: coraz więcej modeli i wersji
    wyposażenia ma "sportowe" fotele, kierownice i zawieszenia. Ja w rodzinnej
    Lagunie mam fotele, na których można by umieścić napis "Recaro" i nie
    wyglądał by dziwnie. Po trasie Warszawa-Paryż nic mnie nie bolało.

  • 42. Data: 2012-05-15 14:26:23
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-07 21:02, s...@g...com pisze:

    > Dziekuje za wyczerpujące odpowiedzie.
    > Bardzo powoli zaczynam zmieniać zdanie
    > Wczoraj specjalnie z żoną pojechałem do super - hipermarketu i pokazałem jej Forda
    i Skode.
    > Wskazała Octavie :)

    Pokazałeś jej focusa III czy II? :> Pokaż jeszcze w tym samym kolorze bo
    może się okazać że to wpływa na decyzję. Potem pokaż jej środki obu
    samochodów szczególnie focus III vs octavia II to przepaść.

    > Już naprawde ostatnie pytania jeśli można i nie jest tajemnica.
    > Jaki masz samochód?

    mondeo tdci MK4 liftback

    > No i jaki chciałbyć w cenie do 100 tys za nowy (biorąc pod uwage Twoją obecną
    sytuacje życiową )

    Nowy do 100tys taki jak mam, używany np 3letni sedan BMW 530d.

    Rafał

  • 43. Data: 2012-05-15 17:07:20
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-04 20:40, s...@g...com pisze:
    > Marzy mi sie skoda octavia combi.
    > Ma jeden feler - relingi.
    > Miałem okazje zrobić nieswoją parę razy trase Toruń-Kraków i jestem w tym
    samochodzie zakochany tylko że przy predkości +- 100 km/h "słyszę" cały czas wiatr na
    relingach.
    > Coś z tym egzemntlarzem było nie tak czy "one" tak mają.

    to chyba jakiś feler egzemplarza, moja (O II) nie szumi nawet z
    poprzeczkami (przy czym kupiłem te najdroższe, nie pamiętam nazwy -
    chyba whispbar - bo z założenia nie chciałem go ściągać i miał nie
    szumieć przy 180km/h). Szumi za to z drabiną na dachu ;) i pali nawet
    2l/100 więcej :)

    Lukasz