  • 81. Data: 2012-10-10 21:44:57
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-10-2012 21:41, Pszemol pisze:
    > Znowu dyskutujesz z własnymi wymysłami?

    Znowu nie masz jaj żeby przyznać że Sony czy Samsung umie zrobić sprzęt
    który sprawi że twój gejfon będzie 110% emejzin?

    --
    pozdr.

  • 82. Data: 2012-10-10 22:07:56
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Znowu nie masz jaj żeby przyznać że Sony czy Samsung umie zrobić sprzęt
    > który sprawi że twój gejfon będzie 110% emejzin?

    Dla mnie nie ma znaczenia żadnego kto zrobił komponent x czy y. Ważne jest
    jak te komponenty współgrają w produkcie końcowym.
    Dwa aparaty używające tego samego modułu kamery Sony mogą dać zupełnie inny
    efekt końcowy i to z wielu róznych powodów, z ktorych software gra bardzo
    dużą rolę.

  • 83. Data: 2012-10-10 22:07:57
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Już ci powiedziałem łgarzu dlaczego nie będę ci cytował. Przestałem odkąd
    > bredziłeś na temat wymiany oleju i polemizowałeś z fabryczną dokumentacją
    > techniczną. Lepiej zapuść koledze węgorza.

    Gdyby prawdą było że napisałem tak kiedyś to wystarczyloby 5 sekund na
    googlach aby to znaleźć i zacytować. Poszloby gładko.

    Ty wolisz się tu wykręcać i tworzyć jakieś historie z prostego powodu: nie
    mozesz podac cytatu bo nic takiego nie napisalem nigdy.

  • 84. Data: 2012-10-10 22:19:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-10-2012 21:41, Pszemol pisze:
    > W iOS 5 dodano guzik uruchamiający aparat foto z ekranu logiwania się, wiec
    > nie ma problemu z tym 1.5 sekundy z uśpionego.

    Softwareowo dodany guzik spustu migawki, takie cuda to tylko apple
    potrafi. Pewnie nawet 2 stopniowy??

    --
    pozdr.

  • 85. Data: 2012-10-10 23:14:33
    Od: atm <...@v...pl>

    > Co to za wygoda posługiwania się aparatem w ajfonie bez dedykowanego 2
    > stopniowego spustu migawki, którym można również aktywować aparat w
    > powiedzmy 1,5s z "uśpionego" telefonu ?

    Nie wiem jaki masz telefon z dwustopniowym guzikiem, ja mam N8 i chetnie
    zamienilbym ten guzik na rozwiazanie z SGS2. Co z tego, ze moge
    zablokowac ustawienie ostrosci wciskajac spust do polowy jesli
    automatycznie blokowany jest pomiar swiatla. Jezeli scena jest
    kontrasowa i przekradruje znacznie to zdjecie moze byc przepalone lub
    niedoswietlone wlasnie ze wzgledu na polaczona blokade AE i AF. Jak
    zwykle w takich przypadkach nie ma opcji w menu.
    W SGS2 zas wskazuje na ekranie co ma byc ostrzone i po ustawieniu
    ostrosci robione jest zdjecie. Prosciej i skuteczniej nie da sie.

  • 86. Data: 2012-10-11 01:20:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message

    > To jest zmierzalne więc nie podlega dyskusji .. tu nie ma na oko ...

    Mierzalne są konkretne, pojedyncze kryteria, np. rozdzielczość,
    jasność, kontrast, odblaskowość.

    Subiektywny jest dobór zestawu tych kryteriów z odpowiednią
    ich wagą dla uzyskania jednowymiarowego rankingu.
    Dla mnie ważniejsza od jasności może być rozdzielczość bo
    używam telefonu w pomieszczeniach - dla Ciebie może być
    rozdzielczość nie tak bardzo istotna bo używasz telefonu
    głównie na dworze i "lepszy" dla Ciebie będzie ekran jaśniejszy
    bez względu na jego rozdzielczość. Rozumiesz o co mi chodzi?

    > Wzorcowych jeśli chodzi o zdjęcia

    Nie istnieje coś takiego jak wzorcowy zestaw kryteriów... :-)
    To jest subiektywny dobór według subiektywnego uznania
    grupy ludzi odpowiedzialnych za konkretny ranking, w tym
    przypadku - Mobile Choice Awards. W innym przypadku
    ktoś może dobrać kryteria inaczej i wyjdzie mu inny ranking.

  • 87. Data: 2012-10-11 01:43:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Softwareowo dodany guzik spustu migawki, takie cuda to tylko apple
    > potrafi. Pewnie nawet 2 stopniowy??

    Ty pisałeś o dwu rzeczach: dwustopniowym spuście migawki
    i o wywołaniu programu aparatu foto w 1.5 sekundy z trybu uśpienia.

    Naprawdę nie złapałeś że ja odnoszę się do drugiej rzeczy czy tylko udajesz?

  • 88. Data: 2012-10-11 01:45:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k54og0$6t0$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > W SGS2 zas wskazuje na ekranie co ma byc ostrzone i po ustawieniu ostrosci
    > robione jest zdjecie. Prosciej i skuteczniej nie da sie.

    I tak samo fajnie jest w iPhone. Wskazane miejsce w kadrze
    jest używane do autofocusa i do ustawienia czasu ekspozycji.

  • 89. Data: 2012-10-11 01:54:13
    Od: atm <...@v...pl>

    > I tak samo fajnie jest w iPhone. Wskazane miejsce w kadrze
    > jest używane do autofocusa i do ustawienia czasu ekspozycji.

    I tyle w smartfonie mi wystarczy. W ten sposob wykorzystana jest
    przewaga w stosunku do klasycznych aparatow - mozliwosc szybkiego
    wskazania waznego miejsca bez zdawania sie na automatyke wykrywania
    twarzy itd.

  • 90. Data: 2012-10-11 01:59:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k551rb$4mm$2@node2.news.atman.pl...

    > I tyle w smartfonie mi wystarczy. W ten sposob wykorzystana jest przewaga
    > w stosunku do klasycznych aparatow - mozliwosc szybkiego wskazania waznego
    > miejsca bez zdawania sie na automatyke wykrywania twarzy itd.

    Ale to już wchodzi do dedykowanych aparatów foto - zaczynają już
    mieć touchscreen w najnowszych modelach. I to mnie zaczyna martwić
    bo będzie coraz trudniej kupić dobry aparat z obudową podwodną...
    Do takiej obudowy potrzebne jest aby wszystko było obsługiwane
    guzikami i gałkami które można mechanicznie przedłużyć w obudowie.