  • 1. Data: 2017-02-03 15:30:40
    Temat: Reklamacja telefonu w T-M
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Mam telefon z T-M plus do tego FA ale nie bezpośrednio na mnie.
    Chcę reklamować telefon po raz kolejny ale tym razem nie chcę tego robić
    przez serwis tylko przez operatora.
    Czy T-M może robić z tym problemy? mam FA więc powinni się z tego wywiązać.
    Dla pytających dla czego przez T-M, bo telefon już był 3 razy w serwisie
    w tym raz wymieniony i mam już go dość, chcę nowy sprawny telefon a
    serwis w takim przypadku wystawia dokument o nienaprawialności albo każe
    czekać >21 dni na nowy a to troszkę długo bez telefonu (mam w domu tylko
    starego SGS2).

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 2. Data: 2017-02-03 16:23:51
    Temat: Re: Reklamacja telefonu w T-M
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 15:30:53 UTC+1 użytkownik Chris napisał:
> [...]
    > serwis w takim przypadku wystawia dokument o nienaprawialności albo każe
    > czekać >21 dni na nowy a to troszkę długo bez telefonu (mam w domu tylko

    T-M przyjmie telefon
    I wyśle do serwisu;)

  • 3. Data: 2017-02-03 16:39:54
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 03.02.2017 o 16:23, Kris pisze:

    > T-M przyjmie telefon
    > I wyśle do serwisu;)

    Domyślam się :) tylko ciekawe co zrobią w momencie wystawienia dokumentu
    i nienaprawialności i wymiany telefonu na nowy.
    Nie chcę już tego telefonu bo to będzie 4 naprawa i wedle prawa mogę już
    go nie chcieć a tego modelu już nie ma nigdzie w ofertach.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2017-02-03 16:47:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 16:39:51 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

    > Domyślam się :) tylko ciekawe co zrobią w momencie wystawienia dokumentu
    > i nienaprawialności i wymiany telefonu na nowy.

    zerknij czy "bezpieczne urządzenie" nie miałes wykupione

    > Nie chcę już tego telefonu bo to będzie 4 naprawa i wedle prawa mogę już
    > go nie chcieć

    Takiego prawa chyba nie ma. No chyba że z gwarantem tak się umówiłeś.

    >a tego modelu już nie ma nigdzie w ofertach.

    Producent może mieć gdzieś na magazynach