  • 49. Data: 2017-02-05 19:00:59
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > PS. Zapłaciłem za kartę sim 9zł. Zakładając że karta 100GB przetrwa 5
    > miesięcy, to gdybym miał net w kabelku, zapłaciłbym 215zł. czyli jestem
    > ponad 200zł do przodu.

    Hmm, zapominasz policzyc czasu ktory jest ci potrzebny na:
    - pilnowanie zeby nie przegapic terminów
    - wgryzienie sie w regulaminy zeby było tak jak piszesz
    - czasu na doładowywanie

    Zysk pewnie jest ale podejrzewam, ze nie az tak wielki :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 52. Data: 2017-02-05 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Ja pi***olę... Ludzie jacy wy jesteście dziwni...

    :) cóż za piekne rozpoczęcie dowodzenia tezy :)

    > Dzień 1 - macie 0zł na koncie.
    > Dzień 2 - nakazem (nie)Rządu musicie zarejestrować numer
    > Dzień 3 - aktywujecie bonus i dostajecie 1000zł na rozmowy i smsy.
    > Dzień 4 - kwiczycie po netach, że ktoś was wykorzystuje, oszukuje i
    > kłamie...

    Ja pisałem, ze to manipulacja, marketing ale nie ze oszustwo...

    > Ki diabeł?! NIGDZIE nikt nie twierdził, że dostaniecie do ręki 1000zł,
    > przynajmniej ja się z taką reklamą nie spotkałem. Nie mieliście ponad
    > 3400 minut do wygadania przez miesiąc a teraz macie. KTO WAS TYM
    > OSZUKAŁ?! Kto wam tym krzywdę zrobił?!

    Przepraszam, ze niektore chłyty matertidowe uwazam za niezbyt uczciwe...?

> [...]
    >
    > Budzik wchodzi do baru gdzie w drzwiach wita go kelnerka.
    > - Dzień dobry! Za polubienie naszego funpage na Facebooku może pan
    > otrzymać voucher o wartości 100 zł.
    > - Ty oszustko! Ty kłamczuchu! Mogę go wykorzystać u was tylko w barze
    > a tam piwo jest po 10zł! 10 piw to mało kto wypije to nie mogliście
    > dać po prostu, że piwa są za darmo?! Zresztą w biedronce piwo jest po
    > 2 zł i to z waszej strony jawne oszustwo! Co więcej widziałem na
    > waszej stronie, że macie HappyMonday i można za 30 zł pić piwa do woli
    > więc co mnie pani okłamuje, ze mi 100zł dajecie! Wstyd! Kłamcy!

    Jak sobie wymyslisz teze, po czym doprowadzisz ja do absurdu to nie znaczy
    ze udowodniłes brak racji interlokutorowi...

    P.S. A tak w ogole to bez jaj - co to za sztuka wydac 100zł w barze? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 53. Data: 2017-02-05 23:20:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.02.2017 o 19:00, Budzik pisze:
> [...]
    > - pilnowanie zeby nie przegapic terminów
    > - wgryzienie sie w regulaminy zeby było tak jak piszesz

    bez jaj. rmb5 ze strony człowiek promocja. 3 minuty. Potwierdzenie
    autentyczności tej promocji na grupie dyskusyjnej 3 minuty. Terminu
    pilnuje mi wpis w terminarzu. Doładowanie trwa tyle ile zapłata faktury.
    nie szukajcie problemów gdzie ich niema.
    ToMasz

  • 54. Data: 2017-02-05 23:25:00
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 19:00, Budzik pisze:

    > hihihihi
    > altruisci?

    napisałem gdzieś to? Wskaż gdzie.

    > Raczej po prostu rozumieja, ze jak karta wygasnie to traca klienta, wiec
    > starają się zeby nie stracic.
    > Dodatkowo rozumieja, ze inni tez daja, wiec ludzie mogliby isc do
    > konkurencji.
    > Reasumujac - ja bym sie tutaj doszukiwał zwykłej walki rynkowej, nie
    > altruizmu czy dobrej woli.

    I coś w tym złego? Gdzie to oszukiwanie, kłamanie itp.?

  • 55. Data: 2017-02-05 23:27:39
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

> [...]
    > - czasu na doładowywanie
    > Zysk pewnie jest ale podejrzewam, ze nie az tak wielki :)

    - wbijasz przypomnienie w kalendarz co, gdzie i kiedy zrobić - 3 min.
    - przeciętny regulamin takiej promocji ma 2 str tekstu - 7 min.
    - doładowanie przez neta za pomocą karty - 5 min

    15min za 200zł? Rzeczywiście nie warto.

  • 56. Data: 2017-02-05 23:35:50
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 20:00, Budzik pisze:

    > :) cóż za piekne rozpoczęcie dowodzenia tezy :)

    Bo nie mogę pojąć tego bóldupomyzmu. Serio. Ktoś wam coś daje jako bonus
    - od tak. Zapewne robi to z jakiś powodów ale nie widzę w tym ŻADNEJ
    szkody dla was... a wy psioczycie... No o co chodzi?!

    > Ja pisałem, ze to manipulacja, marketing ale nie ze oszustwo...

    Ok, niech będzie. JAKA MANIPULACJA?! OP mówi, że dostaniecie 1000zł na
    rozmowy i smsy i dostajecie 1000zł na rozmowy i smsy... Gdzie was
    zmanipulowano? Do jakich działań sprzecznych z Waszym interesem was
    skłoniono?

    > Przepraszam, ze niektore chłyty matertidowe uwazam za niezbyt uczciwe...?

    Jakie chwyty? Przykłady ze źródłami poproszę.

    > Jak sobie wymyslisz teze, po czym doprowadzisz ja do absurdu to nie znaczy
    > ze udowodniłes brak racji interlokutorowi...

    Ja tak widzę twoje marudzenie. Uważam, że bardzo trafnie wszystkie twoje
    zarzuty wobec OPów wypunktowałem w tej historii.

    > P.S. A tak w ogole to bez jaj - co to za sztuka wydac 100zł w barze? ;-)

    No nie wiem... ja 10 piw nie obalę przy jednym posiedzeniu. Innych nie
    oceniam - dopisz sobie jedno zero do mojej historii z voucherem jeśli
    tutaj widzisz problem.

  • 57. Data: 2017-02-06 03:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > - wbijasz przypomnienie w kalendarz co, gdzie i kiedy zrobić - 3 min.

    no niech bedzie :)

    > - przeciętny regulamin takiej promocji ma 2 str tekstu - 7 min.

    hahahaha
    Ale skad wiesz ze to akurat ten?

    > - doładowanie przez neta za pomocą karty - 5 min
    >
    > 15min za 200zł? Rzeczywiście nie warto.

    Czy ja napisalem, ze nie warto?
    Z ciekawosci - te czynności trzeba dokonac raz czy co miesiac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 58. Data: 2017-02-06 03:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > napisałem gdzieś to? Wskaż gdzie.

    Ty? To ja pytam czy altruiści, skoro jak sugerujesz, dają coś z dobrej
    woli...

    > I coś w tym złego? Gdzie to oszukiwanie, kłamanie itp.?

    Kto pisał o oszukiwaniu?
    Ja pisałem o manipulacji polegającej na to, ze mały bonus ubiera sie w duze
    słowa sugerujące duzy bonus.
    Jeżeli gdzies napisałem o oszukiwaniu to moze przesadziłem z erystyką :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 59. Data: 2017-02-06 03:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Bo nie mogę pojąć tego bóldupomyzmu. Serio. Ktoś wam coś daje jako
    > bonus - od tak. Zapewne robi to z jakiś powodów ale nie widzę w tym
    > ŻADNEJ szkody dla was... a wy psioczycie... No o co chodzi?!

    Kurde, juz sobie pogadac nie mozna, zeby ktos komu sie gadac nie chce, nie
    wyskoczył z takim tekstem...

> [...]
    > rozmowy i smsy i dostajecie 1000zł na rozmowy i smsy... Gdzie was
    > zmanipulowano? Do jakich działań sprzecznych z Waszym interesem was

    Manipulacja polega na tym, ze bonus tak naprawde nie jest wart 1000zł a
    maksymalnie 50zł...
    No chyba ze ten 1000 to naprawde 1000 i moge wydac go na smsy premium?

    > Jakie chwyty? Przykłady ze źródłami poproszę.

    No własnie takie ze niby 1000 a tak naprawde miesiac gratis czyli jakies
    50zł.
    No np. takie ze kazdy proszek pierze lepiej o 10% a jednak nadal plamy
    zostaja a białe skarpetki sa szare.
    Np np. takie ze paliwo z shela daje DO 7% oszczednosci paliwa a tak
    naprawde nie daje praktycznie nic, co oczywiście miesci sie w
    oszczednosciach do 7%...
    itp. itd.

    > Ja tak widzę twoje marudzenie. Uważam, że bardzo trafnie wszystkie
    > twoje zarzuty wobec OPów wypunktowałem w tej historii.

    Cóż ja moge poradzic ze TY tak uwazasz :)

    > No nie wiem... ja 10 piw nie obalę przy jednym posiedzeniu. Innych nie
    > oceniam - dopisz sobie jedno zero do mojej historii z voucherem jeśli
    > tutaj widzisz problem.

    A kto ci kaze piwo pic? Drink to juz bardziej 20, sam raczej nie pijesz,
    200 pada jak nic.
    Ale jak sobie dopiszę 0 i bedzie 1000 to nadal nie ma porównania.
    Wchodze do baru, mam 1000zł, stawiam drinki i kasa wydana.
    Czy kase z promocji moge przekazac komus innemu na inny numer?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 60. Data: 2017-02-06 07:04:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lutego 2017 23:20:34 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > pilnuje mi wpis w terminarzu. Doładowanie trwa tyle ile zapłata faktury.
    > nie szukajcie problemów gdzie ich niema.

    Jak nie ma jak są
    Kilka postów wyżej wymieniłem przykładowe komplikacje.
    Sam ich nie wymyśliłem- wszystkie te problemy były omawiane na tej grupie czy
    sąsiednich. Ktoś miał problem pytał. znaczy problem realny był.