  • 41. Data: 2019-12-14 07:46:37
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    określenie obowiązkowego 30 dniowego terminu na złożenie przez
    właściciela pojazdu wniosku o rejestrację pojazdu licząc od daty nabycia
    pojazdu w kraju albo jego sprowadzenia z zagranicy;

    Tutaj jest kruczek, póki co jesteśmy w Schengen i nikt nie wie kiedy auto wjechało do
    PL

  • 43. Data: 2019-12-14 08:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > tego nie znajdziesz w zadnej partii politycznej wiec szkoda czasu na
    > narzekania na kielbase wyborcza

    Alez ja nie narzekałem. I raczej tego u polityków nie szukam.
    Stwierdziłem tylko lekko zartobliwie fakt obecności duzej ilosci miesa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 42. Data: 2019-12-14 08:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > W propozycjach ustawy
    > https://bip.kprm.gov.pl/kpr/form/r86185595,Projekt-u
    stawy-o-zmianie-u
    > stawy-Prawo-o-ruchu-drogowym-oraz-niektorych-innych-
    us.html jest coś
    > takiego; "2) poprawa warunków legalnego obrotu pojazdami i
    > referencyjności danych gromadzonych w centralnej ewidencji pojazdów
    > poprzez: a) określenie obowiązkowego 30 dniowego terminu na złożenie
    > przez właściciela pojazdu wniosku o rejestrację pojazdu licząc od
    > daty nabycia pojazdu w kraju albo jego sprowadzenia z zagranicy;"
    >
    > Jak to przejdzie w takiej postaci, to wychodzi na to, że kupujący ma
    > 30 dni na złożenie wniosku, a jak złoży wniosek, to spełni wymagania
    > i tyle. Można przecież być właścicielem pojazdu niesprawnego i bez
    > przeglądu.

    Jak znam zycie to urzad wniosek niepełny uzna za niekompletny a zatem nie
    złozony.
    Ale pozyjemy, zobaczymy.

    W sumie w dobie skomputeryzowanego cepiku te wszystkie papierkologie pt
    kopia ubezpieczenia, potwierdzenie przegladu wydaja sie absolutnie
    zbedne.

    O plłaceniu za wymiane tablic rejestracyjnych nie wspominajac!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 44. Data: 2019-12-14 08:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak nikogo nie wybierasz to też wybierasz.

    Znów ci sie cos pomyliło :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 45. Data: 2019-12-14 09:13:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2019 19:18:08 UTC+1 użytkownik TomN napisał:

    > Ile to wyciłąeś, bo nie pasowało do teorii?

    No ile?
    Daj stosowne cytaty

    > Nie, nie przypdadkiem, tylko celowo. Mowa o KARZE GRZYWNY a nie o kwitach do
    > rejestracji

    Dzieciaku, kara grzywny jest za nie zarejestrowanie. A co trzeba mieć aby
    zarejestrować to cytowałem ale akurat wyciąłeś
    Przypadkiem zapewne;)
    z, ale niczego innego się po Tobie nie spodziewałem.

    > LOL

    W pijackim widzie nie zauważyłeś że wstawiłem akurat tekst który będzie obowiązywał
    od stycznia 2020roku

    > Pytanie jest o karę, a tam (w art.) jest odpowiedni wpis i słowa o kwitach
    > nie ma..., jest natomiast "kto nie rejestruje"
    >
    > Proste jak słońce... kmiotku. Pa na 3 miechy

    Że piątkowy jesteś to nie tajemnica ale aż 3 tygodnie w beret będziesz walił?
    Ale żeby to co wypisujesz w niepamięć nie poszło to ponownie zapytam cytująć Ciebie
    zresztą:
    "Podstawa prawna"- podaj na Twoje bzdury

  • 46. Data: 2019-12-14 09:23:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 07:46:39 UTC+1 użytkownik Piotrek Paradysz napisał:

    > Tutaj jest kruczek, póki co jesteśmy w Schengen i nikt nie wie kiedy auto wjechało
    do PL

    Dowiedzą się kiedy właściciel będzie chciał zarejestrować.

  • 47. Data: 2019-12-14 09:27:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 08:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Jak znam zycie to urzad wniosek niepełny uzna za niekompletny a zatem nie
    > złozony.
    > Ale pozyjemy, zobaczymy.

    Jak coś zle rozumiem to mnie naprostuijcie bo wg mnie póki co jest:
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    970980602/U/D19970602Lj.pdf
    Art. 71
    "Właściciel pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonego
    z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od
    dnia jego sprowadzenia"
    "Nowe brzmienie
    ust. 7 w art. 71
    wejdzie w życie z
    dn. 1.01.2020 r.
    (Dz. U. z 2019 r.
    poz. 1579)."

    Dokładnie tak

  • 48. Data: 2019-12-14 10:52:49
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

> [...]

    > z, ale niczego innego się po Tobie nie spodziewałem.

    > W pijackim widzie nie zauważyłeś że wstawiłem akurat tekst który będzie obowiązywał
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Że piątkowy jesteś to nie tajemnica ale aż 3 tygodnie w beret będziesz walił?

    Ponieważ po anonimach można sie spodziewać, że będą usiłować obrażać, bo
    uważają, że skoro zostali splonkowani, to chulaj dusza, to mam na takich
    specjalny wpis w KF...

    > Ale żeby to co wypisujesz w niepamięć nie poszło to ponownie zapytam cytująć Ciebie
    zresztą:
    > "Podstawa prawna"- podaj na Twoje bzdury

    Najpierw dla potomnych pokażę co to się zmieniło w art. 71 ust. 7 którym się
    kmiocie posłużyłeś (podkreślone):

    do 31.12.2019
    7. Właściciel pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego
    Unii Europejskiej jest obowiązany zarejestrować pojazd na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od dnia jego sprowadzenia.

    od 01.01.2020
    7. Właściciel pojazdu_, niebędącego nowym pojazdem,_ sprowadzonego
    z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30
    dni od dnia jego sprowadzenia.>

    Wręcz przepis złagodzono...

    A jeżeli chodzi o karny artykuł, to podpowiedź dostałeś (podkreślone ^|).
    Aczkolwiek cały czas wierzę, że sam odszukasz, bez dodatkowej pomocy, chyba,
    żeś nie do końca sprawny umysłowo, to dostaniesz dokładny namiar

    --
    'Tom N'

  • 49. Data: 2019-12-14 11:08:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jasne że może być właścicielem samochodu niesprawnego i bez przeglądu. Ale musi
    mieć wykupione na niego OC.

    No to albo ubezpieczyciele odmówią zawarcia polisy, albo będą specjalne
    polisy dla samochodów bez przeglądu. W każdym razie piłka będzie po ich
    stronie.

  • 50. Data: 2019-12-14 11:33:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 10:52:50 UTC+1 użytkownik TomN napisał:
    >Ponieważ po anonimach można sie spodziewać, że będą usiłować obrażać,

    Ty o obrażaniu piszesz?
    Mam zacytować kilka Twoich wpisów jak się o innych uczestnikach dyskusji wyrażasz?

    >bo
    >uważają, że skoro zostali splonkowani, to chulaj dusza, to mam na takich
    >specjalny wpis w KF...

    Miałem podejrzenie graniczące z pewnością ze Twój Kf nie działa
    Aczkolwiek mógłbyś mnie do niego wpisać na stałe bo niespecjalnie mnie rajcuje
    dyskusja z Tobą.
    Ale obiecuję Tobie że na prostowanie bzdur które wypisujesz czas znajdę.

> [...]
    > z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    > zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30

    Zacytowałeś to co ja wcześniej zacytowałem
    Wczoraj wiec bzdury pisałeś
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/Un
    u9hsC_sDc/bKygit0aAAAJ
    "Tak jakby to powyższe to obowiązuje od dawien dawna, natomiast od 01.01.2020 ma
    obowiązywać inny artykuł, który to, jestem pewien, że sobie znajdziesz, tak jak
    powyższe odszukałeś."