  • 41. Data: 2013-11-29 16:47:27
    Temat: Re: Rejestrator samochodowy
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-28 20:50, Myjk pisze:
    > Thu, 28 Nov 2013 09:57:04 -0800 (PST), t...@g...com

    > Tak, to było dla mnie straszne przeżycie.
    > Do dzisiaj nie mogę się pozbierać.
    >
    > PS skoro już tu trafiłeś, to naucz się netykiety.

    To dlaczego tak miauczysz i biadolisz, musiało zaboleć takiego fachowca.
    Tutaj cię nie wyrzucą, dlatego na grupach jest taki burdel.

  • 42. Data: 2013-11-29 18:51:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To dlaczego tak miauczysz i biadolisz, musiało zaboleć takiego fachowca.
    > Tutaj cię nie wyrzucą, dlatego na grupach jest taki burdel.

    Ale splonkować zawsze idzie.
    Polecam w przypadku tego klienta.

  • 43. Data: 2013-11-30 20:39:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Nov 2013 16:47:27 +0100, Dawid

    > To dlaczego tak miauczysz i biadolisz, musiało zaboleć takiego fachowca.

    Wyrażam swoje prywatne zdanie na dany temat i mam do tego pełne prawo,
    nawet jeśli tobie, czy innemu "administratorowi" się to nie podoba. Nic
    mnie nie zabolało, bo i nic szczególnego nie straciłem.

    > Tutaj cię nie wyrzucą, dlatego na grupach jest taki burdel.

    Są narzędzia do rozwiązywania tutaj takich problemów -- we własnym
    zakresie. Jak nie umiesz skorzystać, to pretensję miej tylko dla siebie.
    Natomiast pozwól z łaski swojej ludziom mieć swoje zdanie i je wyrażać.

    --
    Pozdor Myjk