  • 1. Data: 2016-03-26 14:13:28
    Temat: Rejestracja motocykla
    Od: tomeczkin <tomeczkin@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.
    Mam do Was pytanie.
    Kupiłem swój pierwszy motocykl. Będzie trzeba go nie długo zarejestrować.
    Jak to się robi z ubezpieczeniem? Idę do ubezpieczalni i przepisuję na
    siebie? Dodam że jest ono opłacone do 19 czerwca.

  • 2. Data: 2016-03-26 17:37:55
    Temat: Re: Rejestracja motocykla
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-03-26 o 14:13, tomeczkin pisze:
> [...]
    > zarejestrować. Jak to się robi z ubezpieczeniem? Idę do ubezpieczalni i
    > przepisuję na siebie? Dodam że jest ono opłacone do 19 czerwca.
    Mniej więcej tak to wygląda, z tym, że niektóre firmy za ubezpieczenie
    motocykla z kierowcą poniżej 21 lat życzą sobie wysokich składek. U
    mnie skończyło się na PZU.
    Jacek

  • 3. Data: 2016-03-26 18:06:53
    Od: tomeczkin <tomeczkin@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam 25 lat, w tym roku 26. Ile będę płacił za 600ccm?

  • 4. Data: 2016-03-26 18:43:00
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "tomeczkin" <tomeczkin@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Mam 25 lat, w tym roku 26. Ile będę płacił za 600ccm?

    Ja mam 1100 cm, 60% zniżek, płacę 104 PLN (PZU).
    Ale przede wszystkim nie zapomnij o wizycie w Urzędzie Skarbowym, do
    dwóch tygodni po zakupie.

    --
    Yogi(n)