eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRegulacja sprzęgła hydraulicznegoRegulacja sprzęgła hydraulicznego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.c
    om!postnews.google.com!k8g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
    Date: Tue, 21 Apr 2009 05:26:00 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <c...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.15.245.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1240316760 27178 127.0.0.1 (21 Apr 2009 12:26:00 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Apr 2009 12:26:00 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k8g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=83.15.245.250;
    posting-account=XuWEoQoAAACIySalknB1x1etbfJ6SZd3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.0.7)
    Gecko/2009032813 Iceweasel/3.0.6
    (Debian-3.0.6-1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594554
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    pisałem ostatnio o ślizgającym się sprzęgle w ZZR 1200, ale
    pokojarzyło mi się wczoraj że było to powiązane z mieszaniem
    ustawienia klamki sprzęgła ze względu na to że wczoraj też mieszałem i
    doświadczyłem tego samego.

    W Service Manualu stoi:
    #v+
    Cluch Lever Adjustment
    The adjuster has 4 positions so that the clutch lever position can be
    adjusted to suit the operator's hand.
    #v-

    Czyli generalnie jak mi tylko leży mam sobie ustawić. Wczoraj
    ustawiłem sobie na maksymalny skok i po ruszeniu zauważyłem podobne
    objawy jak wtedy.

    Pytanie: Jak to naprawdę jest z regulacją dźwigni sprzęgła? Ja to
    tłumaczę sobie tylko tak że przy większym skoku jest pchane w układ
    więcej płynu hamulcowego i później sprzęgło jest minimalnie wyciśnięte
    (nie wraca wszystko?).

    Dzięki za odpowiedzi.
    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: