eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRegulacja sprzęgła hydraulicznegoRe: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
  • Data: 2009-04-21 14:26:32
    Temat: Re: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Kwi, 16:07, doktorski <d...@g...com> wrote:
    >
    > Mnostwo. Od blokujacej sie pompy przez zalamanie przewodu po blokujacy
    > sie wysprzeglnik.
    >
    A jaka jest ścieżka diagnostyki tych nieprawidłowości? Czy po prostu
    trzeba wybebeszyć wszystko i obejrzeć? Czy przy zmianie ustawień
    klamki zmienia się coś w pracy wysprzęglnika?
    >
    > Przyczyn slizgania sie sprzegla moze byc wiele. Pacjent w sumie mlody
    > ale moze masz pecha i po prostu sprezyny/tarcze/przekladki sie
    > skonczyly? W koncu to Kawasaki :-P. W PanEuro sprzeglo zaczelo sie
    > slizgac przy 150 kkm.
    >
    No bo to przecież Honda ;-) Ale nie obserwuje innych problemów ze
    sprzęgłem oprócz tych uślizgów po zabawie z klamką. Jeżeli byłby
    problem ze sprzęgłem to raczej problem występowałby permanentnie?
    > A tak na powaznie: masz go od nowosci? Wiesz kto i jak nim jezdzil
    > poprzednio?
    >
    Nówka sztuka kupiona miesiąc temu ;-) Nie wiem kto nim jeździł i jak
    niestety, ja zrobiłem dopiero ponad 2,5kkm.
    > O olej nie pytam, zakladam ze wlales motocyklowy*,
    >
    Tak, wlałem ponad 2kkm temu pełen syntetyk Castrol Power1 Racing
    10W50.

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: