  • 11. Data: 2010-06-07 20:05:23
    Temat: Re: Regulacja gaźników
    Od: Arni <n...@s...org>

    Arni pisze:

    > mysle ze jednak nie bo gazniki byly rozebrane co do srubki własnie ze
    > wzgledu na to zeby czegos w srodku nie popsuc przy czyszczeniu. Ale
    > jutro sprawdze to sobie na zapasowym komplecie jesli nie zdąże tych
    > wlasciwych zdemontowac

    JPKM !
    nie wiem czego dodaja teraz do benzyny ale 3 z 4 slowjet-ow były znow
    zarosniete. Nie zapchane paprochami tylko zarosnięte czyms twardym. Na
    amen. Musiałem kombinowac czym to przepchac zeby nie rozkalibrowac dysz.
    Igła lekarska 5 dala rade. Jednak prawda jest ze jak sie czegos nie
    uzywa to sie psuje, gazniki byly robione na jesieni i od tego czasu nie
    paliłem sprzeta. Jutro składam i mam nadzieje odpalic juz bez problemow
    bo całą reszte przedmuchałemi posprawdzałem.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2010-06-07 20:12:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-07 22:05, Arni pisze:

> [...]
    > paliłem sprzeta. Jutro składam i mam nadzieje odpalic juz bez problemow
    > bo całą reszte przedmuchałemi posprawdzałem.

    Tak se wlasnie mialem pisac ze masz prawdopodobnie zapchane dysze
    wolnych obrotow. NIGDY nie zostawiaj na zime paliwa w gaznikach.
    Zbiornik do pelna, gazniki puste. To jedyna prawidlowa recepta na zimowanie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-06-07 20:18:59
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kuczu pisze:
> [...]
    > wolnych obrotow. NIGDY nie zostawiaj na zime paliwa w gaznikach.
    > Zbiornik do pelna, gazniki puste. To jedyna prawidlowa recepta na

    wiesz.. nie pamietam czy zostawilem paliwo, teraz przed odpaleniem go w
    komorach nie bylo. Sprzet mial byc odpalany szybciej ale cos nie wyszlo
    i dokonczylem dopiero teraz.
    Nie bylo klasycznego przygotowania do zimowania bo w zime mialem go
    skonczyc.

  • 14. Data: 2010-06-07 20:31:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > to sie psuje, gazniki byly robione na jesieni i od tego czasu nie paliłem
    > sprzeta. Jutro składam i mam nadzieje odpalic juz bez problemow bo całą

    Nie musisz dziękować...

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2010-06-07 20:31:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-07 22:18, Arni pisze:

    > wiesz.. nie pamietam czy zostawilem paliwo, teraz przed odpaleniem go w
    > komorach nie bylo.

    Bo odparowalo i zostal po nim tylko karmel ktory zatkal Ci dysze. A na
    drugi raz wykrec dysze, wymocz je przez noc w nitro/acetonie,
    przedmuchaj sprezonym powietrzem i beda dzialac. Ludziom ktorzy grzebia
    w dyszach drutem lub czyms w tym typie powinno sie obcinac paluchy.

  • 16. Data: 2010-06-07 20:54:03
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > przedmuchaj sprezonym powietrzem i beda dzialac. Ludziom ktorzy grzebia
    > w dyszach drutem lub czyms w tym typie powinno sie obcinac paluchy.

    spoko spoko, wiem czym to grozi wiec bylem delikatny, igla ma jakby nie
    patrzył stopniowana srednice :)
    A propos karmelu: jak byla jeszcze prawdziwa porzadna etylina to sie
    takie rzeczy nie zdarzaly. Opisywalem kiedys komarka ktory zapalił od
    drugiego kopa na 10 - letnim paliwie. Zeby bylo smieszniej to nie
    napisalem, ze po nastepnych 10 tez zapalił, na tym samym paliwie.
    Jawa zimowała pod plandeka na parkingu i nigdy nie mialem problemow zeby
    na wiosne nie zapaliła. A tu kuzwa po paru miesącach zarosniete na
    amen. Co za swiat....

  • 17. Data: 2010-06-08 11:03:42
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-06-07 22:54, Arni pisze:

> [...]
    > Jawa zimowała pod plandeka na parkingu i nigdy nie mialem problemow zeby
    > na wiosne nie zapaliła. A tu kuzwa po paru miesącach zarosniete na amen.

    Fakt. Wczoraj uruchamiałem po zimie swoją CZ i na 3 letnim paliwie
    odpaliła od 1 kopa. Więc te wszystkie czary mary z paliwem i gaźnikami
    bo zakończeniu sezonu to albo bajki o mchu i paproci albo tyczą się
    tylko japońców. Ale osobiście tego nie potwierdziłem bo moja suzuka stoi
    maksymalnie 1 miesiąc w roku jak jest największe zlodowacenie.
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 18. Data: 2010-06-09 09:36:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]

    > Jawa zimowała pod plandeka na parkingu i nigdy nie mialem problemow zeby
    > na wiosne nie zapaliła. A tu kuzwa po paru miesącach zarosniete na amen.

    Hehe,Dukat już po miesiącu stania nie palił:-)
    Demoludy to inna bajka,Dniepra zapalam zawsze bez problemów,no chyba że
    juz tak długo stoi że aku nie żyje.Chociaż miałem jednego na Mikuni to
    ten już nie gadał tak chętnie po postoju,ale pracował bajka:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2010-06-09 10:41:21
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 6 Cze, 20:20, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Arni pisze:
    > ...>8
    >  > Gdzie popełniłem błąd?

    a nie masz gdzieś zatkanego kranika paliwa lub czegoś co go przytyka,
    lub zbyt szczelnego zbiornika paliwa ?
    generalnie moze przyczyna lezy przed gaznikami ?

    Odys
    ---
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 20. Data: 2010-06-10 08:45:47
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 6, 8:00 pm, Arni <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > Odpalic go mozna tylko przez właczenie ssania,  po czym natychmiast
    > wskakuje na wysokie obroty. Zdejmujac ssanie (ale nie do konca) mozna
    > doprowadzic go do znosnych obrotów ale nadal za wysokich a na
    > jakiekolwiek minimalne dodanie gazu reaguje zdechnięciem.
    > Ewidentnie brakuje paliwa/za duzo powietrza ale kurde zeby tak wszystkie
    > 4 gazniki na raz? sprawdzałem ze przepustnice podcisnieniowe pracują,
    > jedną nawet wymieniłem bo sie nie chciała uszczelnić. Profilaktycznie
    > ale nie wierzac w skutecznosc wymienilem swiece. Bez zmian.

    Wytrawiajac bebechy w acetonie. Dopoki gaznik jest brudny, syf zalepia
    powycierane osie w miejscach gdzie przechodza przez korpusy. Dokladne
    mycie zapewnia zas duze ilosci falszywego powietrza zasysanego
    wypucowanymi dziurskami. To oczywiscie, przypuszczenie nie
    stwierdzenie.
    Jesli chodzi tylko na ssaniu, ewidentnie jest za ubogo: poziom paliwa,
    zamienione dysze, opuszczone do konca iglice, slabo splywajace paliwo
    ze zbiornika, falszywe powietrze z kroccow/kurpusu gaznika/braku
    zaslepek do synchro, choc te ostanie sa dosc mocno przydlawione.

    PS Gratulacje zes w koncu padake ruszyl ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660