eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRegulacja gaźnikówRe: Regulacja gaźników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!t
    ransit3.readnews.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!postnews.googl
    e.com!w12g2000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Regulacja gaźników
    Date: Thu, 10 Jun 2010 01:45:47 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <6...@w...googlegroups.com>
    References: <hugnnl$c9i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.17.175.231
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1276159547 10346 127.0.0.1 (10 Jun 2010 08:45:47 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jun 2010 08:45:47 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: w12g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=213.17.175.231;
    posting-account=XL5iMQoAAADLed8T_i0AzKJbmUBwLMEk
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:624474
    [ ukryj nagłówki ]

    On Jun 6, 8:00 pm, Arni <n...@s...org> wrote:
    > Pacjent to Jaszczomb.
    > Cierpial na przytkanie 2 gaźnika wiec postanowiłem załatwic sprawe
    > kompleksowo. Gazniki zostały rozebrane w proszek i wrzucone do acetonu.
    >   Potem systematycznie kanal po kanale byly wydmuchane, tak samo dysze.
    > Poskładane i wstepnie ustawione wg manuala (piloty na 2 i 5/8 obrotu)
    > przepustnice tez skontrolowane i ustawione tak samo.
    > Krócce są niepopękane, skladane byly kiedys na paste uszczelniajaca więc
    > fałszywe powietrze raczej mozna wyeliminowac.
    > A po zamontowaniu objaw mam taki, ze dopóki ssanie jest wlączone to
    > silnik chodzi. Jak sie nagrzeje to wogole nie ma wolnych obrotów.
    > Odpalic go mozna tylko przez właczenie ssania,  po czym natychmiast
    > wskakuje na wysokie obroty. Zdejmujac ssanie (ale nie do konca) mozna
    > doprowadzic go do znosnych obrotów ale nadal za wysokich a na
    > jakiekolwiek minimalne dodanie gazu reaguje zdechnięciem.
    > Ewidentnie brakuje paliwa/za duzo powietrza ale kurde zeby tak wszystkie
    > 4 gazniki na raz? sprawdzałem ze przepustnice podcisnieniowe pracują,
    > jedną nawet wymieniłem bo sie nie chciała uszczelnić. Profilaktycznie
    > ale nie wierzac w skutecznosc wymienilem swiece. Bez zmian.
    > Gdzie popełniłem błąd?

    Wytrawiajac bebechy w acetonie. Dopoki gaznik jest brudny, syf zalepia
    powycierane osie w miejscach gdzie przechodza przez korpusy. Dokladne
    mycie zapewnia zas duze ilosci falszywego powietrza zasysanego
    wypucowanymi dziurskami. To oczywiscie, przypuszczenie nie
    stwierdzenie.
    Jesli chodzi tylko na ssaniu, ewidentnie jest za ubogo: poziom paliwa,
    zamienione dysze, opuszczone do konca iglice, slabo splywajace paliwo
    ze zbiornika, falszywe powietrze z kroccow/kurpusu gaznika/braku
    zaslepek do synchro, choc te ostanie sa dosc mocno przydlawione.

    PS Gratulacje zes w koncu padake ruszyl ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.06.10 08:59 Arni

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: