  • 1. Data: 2011-12-18 15:18:15
    Temat: Regeneracja lamp - Wrocław
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Witam

    Ktoś orientuje się gdzie we Wrocławiu lub okolicach potrafią fachowo zregenerować
    lampy przednie?
    Chodzi o rozklejenie, czyszczenie, napylenie nowego odbłyśnika i sklejenie tak by
    wilgoć nie właziła..

    We wnętrzu lampy soczewka i odbłyśnik były jak by zamglone. Po płukaniu sama wodą bez
    jego dotykania
    odbłyśnik zszedł częściowo :(
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-12-18 17:14:45
    Temat: Re: Regeneracja lamp - Wrocław
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-18 14:18:15 +0000, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Witam
    >
    > Ktoś orientuje się gdzie we Wrocławiu

    <http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=137482&c=31&
    f=9>

    Ale wiele firm przyjmuje wysyłkowo wymontowane lampy...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-12-18 17:43:03
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-12-18 15:18, Krzysztof 45 wrote:
    > We wnętrzu lampy soczewka i odbłyśnik były jak by zamglone. Po płukaniu
    > sama wodą bez jego dotykania odbłyśnik zszedł częściowo :(

    A do czego to to w ogóle? Bo prawdopodobnie tańsze będzie kupno nowych
    kloszy z jakiegoś rozbitka. W zależności od auta na alle ceny wahają się
    od stówy w górę (bez silniczków itd., ale to sobie przełożysz).

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 4. Data: 2011-12-18 18:10:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
    > <http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=137482&c=31&
    f=9>
    Kurna Dzięki za namiar. :)
    Jutro wpadam do nich.
    Lampy wymontuję i rozbroję z przetwornicy i silnika. Orientujesz sie może czy oni
    lampy rozklejają ?
    Czy trzeba tylko odbłyśnik dostarczyć?
    > Ale wiele firm przyjmuje wysyłkowo wymontowane lampy...
    Tak, ale ciśnie mnie termin. Chcę załatwić temat teraz w tygodniu. :(
    Że mnie cos tknęło by za lampy sie teraz zabierać, a nie było jeszcze tak źle :/
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-12-18 18:17:53
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    dominik napisał(a):
    > A do czego to to w ogóle? Bo prawdopodobnie tańsze będzie kupno nowych
    > kloszy z jakiegoś rozbitka. W zależności od auta na alle ceny wahają się
    > od stówy w górę (bez silniczków itd., ale to sobie przełożysz).
    Omega B FL z ksenonami z 2003r.
    Przerabiałem temat. Fachowa regeneracja jest lepsza od nowych zamienników. Zamienniki
    maja do dupy
    optykę i szybko pada regulacja.
    A zakup używek nie rozwiąże problemu. Po tych latach jest w środku mglisty nalot, a
    sreberko na
    odbłyśniku trzyma się na słowo honoru i jest bez połysku przegrzane. Więc i tak
    nadają się do
    regeneracji.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-12-18 19:36:33
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Krzysztof 45 wrote:
    f=9>
    > Kurna Dzięki za namiar. :)
    > Jutro wpadam do nich.

    napisz ile biora za komplet

  • 7. Data: 2011-12-18 21:17:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-18 17:10:02 +0000, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Orientujesz sie może czy oni lampy rozklejają ?

    Nie mam pojęcia.

    > Czy trzeba tylko odbłyśnik dostarczyć?

    W którejś z gazet (Auto Świat?) czytałem, że wiele firm woli same
    odbłyśniki, bo to dla nich szybciej i wygodniej.

    > Że mnie cos tknęło by za lampy sie teraz zabierać, a nie było jeszcze
    > tak źle :/

    Ciesz się, że nie wali śniegiem - tzn. na Śląsku (Górnym) nie wali.
    Samo zimno to pikuś, więc przy samochodzie popracować można.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-12-18 21:31:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
    > Ciesz się, że nie wali śniegiem - tzn. na Śląsku (Górnym) nie wali.
    > Samo zimno to pikuś, więc przy samochodzie popracować można.
    To nie o prace przy aucie chodzi, bo wyciągniecie lamp i wsadzenie to 15-20 min
    roboty.
    Święta za pasem i nie wiem czy zdążę z tą regeneracją.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-12-19 01:33:11
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-12-18 18:17, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > nalot, a sreberko na odbłyśniku trzyma się na słowo honoru i jest bez
    > połysku przegrzane. Więc i tak nadają się do regeneracji.

    Zupełnie nie z pupy pytałem do czego to, bo może i masz rację, ale w
    innych autach to nie jest zasadą.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 10. Data: 2011-12-19 09:28:55
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-12-18 21:31, Krzysztof 45 pisze:
    > To nie o prace przy aucie chodzi, bo wyciągniecie lamp i wsadzenie to
    > 15-20 min roboty.
    > Święta za pasem i nie wiem czy zdążę z tą regeneracją.
    Wariant bezstresowy:
    1 - kupujesz najtańsze używki (szrot/allegro) i je montujesz
    2 - wysyłasz swoje do regeneracji
    3 - jeździsz i czekasz ( bezstresowo :) )
    4 - jeśli jesteś zadowolony z regeneracji to je montujesz, jeśli nie to
    pkt. 2
    5 - używki wystawiasz na allegro

    Zalety: masz ciągle sprawny samochód :)
    Wady: chwilowo masz słabe światła oraz zamrażasz gotówkę w używanych
    lampach :(

    --
    Wojciech Smagowicz