    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zwierzęta leśne na drodze
    Date: Tue, 08 Nov 2011 14:04:09 +0100

    W dniu 2011-11-08 13:48, Myjk pisze:
    > Tue, 08 Nov 2011 10:55:35 +0100, Andrzej Lawa

    > Tak, małe. Zwłaszcza jak Ci takie bydle (dla przykładu Łoś) wyskakuje w
    > nocy z linii drzew z prędkością 30km/h (a potrafią biec 2x szybciej jak są
    > spłoszone). Delikatnie mówiąc, g... zrobisz w takiej sytuacji, nawet jak
    > zobaczysz jego piękne, świecące oczy. (lol)

    Jeszcze potrafi przebiec po samochodzie - nie, to nie żart. Jednemu
    "znajomemu" z parkingu tak zrobił. Gdzieś w okolicach Płocka
    (nie pamiętam szczegółów, musiałbym zerknąć na mapę) - regularnie je
    widywałem na górze, droga leciała niżej - było też stosowane
    oznakowanie. Niestety ów "znajomy" zignorował znaki i do zdarzenia
    doszło prze prędkości zdrowo ponad ograniczenie (ustalenia policji), a
    łoś kawałek dalej padł. Mało tego, że nie dostał żadnego odszkodowania,
    to zdaje się jeszcze musiał zapłacić za łosia (o szczegóły mnie nie
    pytajcie).