    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zwieranie kontaktronu
    Date: Sat, 14 Feb 2009 14:26:15 +0100

    Powitanko,

    > zbudowal tez cala klawiature do zx na kontaktronach. bylo to specyficznie
    > wygodne bo nie trzeba bylo stosowac zadnych dodatkowych filtrow.

    Ale tam klawiatura byla multipleksowana AFAIR 50 razy na s, czyli dosyc
    rzadko (drgania sie zdazyly wygasic). Zbudowalem taka klawiature do ZX,
    byla wieksza niz sam komp;-), ehh, to byly czasy... Nie wiem jak
    kontaktron, ale maly przekaznik (taki do druku) potrafil wygenerowac
    kilkadziesiat impulsow zanim zastygl w bezruchu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa