  • 41. Data: 2010-02-08 10:17:02
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "beznick" <x...@a...cd> napisał w wiadomości
    news:hkmfpc$bgn$1@news.onet.pl...

    > alesz skond
    > "Witam.dziś mam wspaniały komplet Kądensatorów,są nowe nigdy nie urzywane"

    I tacy stają się prezesami...

    Marek

  • 42. Data: 2010-02-08 11:16:06
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 06 Feb 2010 23:56:00 +0100, SP6STZ napisał:

    > A na to jest jakaś terapia? ;-)

    tylko przeszczep ;-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 43. Data: 2010-02-08 11:27:39
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 7 Feb 2010 12:08:48 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał:

    > Ja się w ogóle nie czepiam i nikogo nie namawiam do zmiany, bo to i tak
    > nic nie da. Jestem tylko ciekaw tej świadomości, a ogólniej -- motywacji.
    > Nie mam pojęcia co kogoś może skłaniać do wyboru koślawego pisania.
    > Dlaczego koślawi on nie wszędzie, a tylko w pewnych miejscach -- czymże
    > sobie zasłużyłem na to, że jestem traktowany gorzej od innych? A ze
    > sprawdzaniem pisowni, to też racja -- jak ktoś sobie wybrał alternatywną
    > ortografię, to mu żaden program tego nie sprawdzi.

    Ciekawe dlaczego sobie nie wybrał alternatywnej strony poruszania się w ruchu
    drogowym? Wpieniają mnie tacy anarchiści, zaczyna się od ortografii, przez
    odpisywanie nad cytatami, po totalny brak kultury i respektowania zasad
    współżycia...

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 44. Data: 2010-02-08 12:27:41
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Verox pisze:

> [...]
    > odpisywanie nad cytatami, po totalny brak kultury i respektowania zasad

    Zapomniałeś jeszcze dodać, że pewnie bije żonę i dzieci.

  • 45. Data: 2010-02-08 13:10:21
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "SP6STZ" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A na to jest jakaś terapia? ;-)
    > SP6STZ

    http://wyborcza.pl/1,75477,7534117,Zle_wychowanie.ht
    ml

  • 46. Data: 2010-02-08 15:13:32
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    > Użytkownik "beznick" <x...@a...cd> napisał w wiadomości

    > I tacy stają się prezesami...
    >
    > Marek

    A dzisiaj przypadkiem trafiłem na jakieś idiotele w telewizji, gdzie trzeba
    było na planszy
    wyszukać nazwy krajów i tam stało: WENGRY i AUSTRJA.

  • 47. Data: 2010-02-08 16:50:10
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 08 Feb 2010 13:27:41 +0100, Zbych napisał:

    > Zapomniałeś jeszcze dodać, że pewnie bije żonę i dzieci.

    Nie, nie zapomniałem.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 48. Data: 2010-02-08 17:18:29
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrnhmvt9b.qcr.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

> [...]
    przez
    > odpisywanie nad cytatami, po totalny brak kultury i respektowania zasad

    Wytłumaczeniem jest po prostu zwyczajne "manie w d..", z anarchizmem to
    nie ma nic wspólnego, bo podejrzewam, że bycie anarchistą też wymaga
    jakiegoś wysiłku :)
    BTW, opisy z allegro czasem potrafią być "stylizowane", by np. sprawić
    wrażenie, że sprzedający nie ma pojęcia co sprzedaje (a ściślej, że nie ma
    pojęcia o wadach przedmiotu, który sprzedaje).

    e.

  • 49. Data: 2010-02-08 18:47:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej napisał:

    > A dzisiaj przypadkiem trafiłem na jakieś idiotele w telewizji,
    > gdzie trzeba było na planszy wyszukać nazwy krajów i tam stało:
    > WENGRY i AUSTRJA.

    Może to było podchwytliwe idiotele, w którym zaznaczenie tych
    pozycji zaliczno jako odpowiedź błędną. Sprytny pomysł.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2010-02-08 18:53:04
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    > Może to było podchwytliwe idiotele, w którym zaznaczenie tych
    > pozycji zaliczno jako odpowiedź błędną. Sprytny pomysł.
    >
    > --
    > Jarek
    Oby tak było.