  • 31. Data: 2010-02-07 18:13:49
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hkmv61$hno$1@news.onet.pl,
    Andrzej <d...@o...pl> nabazgrał:
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnhmtbag.sma.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Już kiedyś o tym pisałem: kolega pracuje jako "kadrowiec" w firmie
    > zagranicznej na naszym rynku.
    > I ma przykazane- podanie o pracę nawet z jednym błędem ortograficznym
    > od razu wyrzucać do kosza.
    > Kierownictwo twierdzi, że taki i w robocie będzie niedbały. No, ale
    > to może tylko jedna firma...

    IMO słusznie, jeżeli olewa _zasady_ pisowni, to oleje BHP, zasady ruchu
    drogowego...

    Włodek

  • 32. Data: 2010-02-07 20:06:02
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-07 01:16, sundayman pisze:

    > no zmienia o tyle, że co innego nie pisać ogonków a co innego pisać jak
    > wspomniana tutaj ofiara
    > systemu edukacji. Zresztą, zobaczcie jego inne aukcje, tam jest jeszcze
    > lepszy hardcore...
    >
    > Za moich czasów jakoś nikt nie słyszał o "dysortografii", i jakby ktoś takie
    > coś wymyślił, to rzeczywiście linijeczką po łapach...
    > Chociaż, mój fizyk z podstawówki miał lepszy system - taką trzcinkę fajną.
    > Ta to dopiero "ciągnęła"... :)

    Hmm, bo w moich/naszych czasach nauki 70/80 na takich delikwentów
    mówiło się po prostu "matoły".

  • 33. Data: 2010-02-07 20:08:50
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "beznick" <x...@a...cd> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SP6STZ" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I jakoś nie przypominam sobie bym wpierdol od nauczyciela dostał bez
    > powodu.
    > Moje dzieci za to są nowoczesne i gdy one biją nauczyciela to jest OK,
    > jak nauczyciel śmie wykonać skarcenie to dzieje im się wielka krzywda.

    Bo to też Kochani jest dlatego, że kot się spił, myszy nie pilnuje, a
    wręcz je chroni "zostawcie moje myszki", białe z pewnością...
    Gdyby kot był normalny, trzeźwy, to myszy z pewnością nie harcowały by.
    Jednakże, starszy kot też nie był bez winy, bo nie zawsze jego kontrola
    nad myszami była taka, jak być powinna. Później to się przebiegunowało
    po prostu.
    Przy czym, ja nie bronię żadnej ze stron. Tak wynika z moich obserwacji.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 34. Data: 2010-02-07 20:27:51
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://www.allegro.pl/item902691100_kadensatory.html

    jakiś 10 latek zapewne...

  • 35. Data: 2010-02-07 20:38:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk (zachowując wszystkie przepisy BHP) napisał:

    > IMO słusznie, jeżeli olewa _zasady_ pisowni, to oleje BHP, zasady ruchu
    > drogowego...

    Ale trzeba przyznać sprawiedliwie, że taka szczera postawa ułatwia
    dokonanie wyboru. I chwała tym ludziom za to.

    Jarek

    --
    LOTOS -- olej ludzi ambitnych.

  • 36. Data: 2010-02-07 20:50:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010 19:12:45 +0100, beznick wrote:

    >I jakoś nie przypominam sobie bym wpierdol od nauczyciela dostał bez powodu.
    >Moje dzieci za to są nowoczesne i gdy one biją nauczyciela to jest OK,

    Moze dzieci dobrze wychowales i nauczyciel tez nie dostaje wpierdol
    bez powodu :-)

    J.

  • 37. Data: 2010-02-07 21:52:33
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:6617.00000375.4b6f2247@newsgate.onet.pl,
    Użytkownik <r...@p...onet.pl> nabazgrał:

    > jakiś 10 latek zapewne...

    Wystarczy popatrzeć na niektóre konta ze statusem SS, bądź firmy...

    Zasadniczo dla mnie jest to wskazanie żeby omijać takich biznesmenów
    szerokim łukiem!

    Włodek

  • 38. Data: 2010-02-08 09:17:50
    Od: gary <g...@w...com>

    W dniu 2010-02-07 18:42, Shreek pisze:

    > Eee, spokojnie :-)
    > Lat temu w moim technikum na warsztatach zapanowała moda na kondensatory.
    >
    > Był mostek prostowniczy, stosowny opornik - wszystko zamknięte we
    > wtyczce do gniazdka 230V.
    >
    > Kondensator naładowany!
    >
    > Idzie kolega, więc się krzyczy - ŁAP! i rzuca kondenstatorem.
    >
    > Wszyscy szybko oduczyli się szpanowania refleksem i łapania wszystkiego
    > co do nich leci :-)

    Z branży szkolno-porażeniowej
    U mnie w technikum stosowało się nieco odmienną technologię
    - trzeba było posiadać dobre buty (w sensie izolacji)
    - zjechać na tyłku po poręczy (plastikowa nakładka na poręczy)
    - podejść spokojnie do ofiary
    - zbliżyć palec do policzka ofiary i obserwować iskrę długości pół
    centymetra.

    Żadnych gniazdek, kondensatorów i innych twardych dowodów w sprawie :)

    W szkole podstawowej, stosowałem przekaźnik w układzie "brzęczyka"
    zasilany z baterii 9V plus dwa kabelki od kieszeni koszuli przez rękaw
    do dłoni. Cewka przekaźnika dawała odczuwalne impulsy w trakcie witania
    się z ofiarą.

  • 39. Data: 2010-02-08 10:07:09
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    U nas to było tak. Nauczyciel od fizyki wytłumaczył zasade działania trafa i
    że działa w obie strony i jako przykład wyciagnął z szuflady dwa połączone
    wtórnymi trafa podłączając pierwotne jednego do sieci 220V a drugiego
    pierwotne do żarówki 220V.
    Nie długo trzeba było czekać aż w szkole pojawiło się kilku zartownisiów
    (np. ja:)) co to w kieszeni nosili miniaturowe transformatorki z baterią
    4,5V i przyciskiem. Przewody wypuszczało się z rękawa między palce i kazdy
    uścisk witającej dłoni był porażający :)

    Marek

  • 40. Data: 2010-02-08 10:14:39
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SP6STZ" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś była, taka fajna, długa linijka :)
    > Wojtek

    Za gadulstwo lub niechlujstwo była linijka ale za poważne przewinienia szło
    się do pedagoga i dostawało reprymendę i do wypicia łyżkę tranu. Fuj.
    Na ulicy gdy uczeń zaklął albo zachowywał się ordynarnie. Pierwszy lepszy
    przechodzień mógł go za uszy poprowadzić do szkoły a tam już ucznia
    odpowiednio naprostowywano.

    Marek