  • Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 11 Feb 2010 09:29:13 +0100
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: zostałem porażony

    Hello Piotr,

    Thursday, February 11, 2010, 9:12:50 AM, you wrote:

    > To może zależeć od zdefiniowania pojęcia mikroskopijny.

    Takich, które się liczy w ppm a nie w dziesiątkach procentów jak
    posiadaczy zaświadczenia.

    > [...]
    > Może to nie wyraźnie widać, ale rozróżniam Twoją opinię o udawanych dys...
    > od zdania kogoś, kto potępia z góry na dół każdego bez wnikania, czy to zła
    > wola, czy po prostu brak możliwości.

    Brzytwa Ockhama się kłania - jeśli na jednego prawdziwego dysortografa
    przypadają setki rzekomych, to mam prawo do uogólnień.

    > Problem dla mnie jest taki, że jak ktoś nie ma nogi, to każdy to widzi i nie
    > będzie mu stawiał 1-ek z WF-u za niespełnienie pewnego standardowego poziomu
    > wymagań, a jak czyjś mózg pracuje słabo to tego nie widać i natychmiast się
    > okazuje, że dziecko które pracuje uczciwie codziennie od 7 do 22..24 ma
    > opinię lenia.

    Jak komuś mózg źle pracuje, to nie musi się parać na przykład
    elektroniką koniecznie. Jest trochę zadań dla osób ze szwankującym
    mózgiem. Nadmierną tolerancją doprowadzamy do tego, że człowiek
    kończący studia z dziedziny elektroniki lub bliskiej nie potrafi
    stosować prawa Ohma czy praw Kirchoffa. Bo mu mózg szwankuje i nadmiar
    wiedzy zniknął w mrokach niepamięci.

    > Być może, nie mam pojęcia.

    Bez urazy - jeśli nie mam pojęcia, jak się coś pisze, to staram się
    tego nie używać. Z szacunku dla innych.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl