  • Data: 2010-02-11 12:09:53
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:452071241.20100211092913@pik-net.pl...
    > Jak komuś mózg źle pracuje, to nie musi się parać na przykład
    > elektroniką koniecznie.

    Oczywiście, bez obawy ktoś taki z natury będzie omijał ten kierunek szerokim
    łukiem.
    Ja tylko o tym, żeby nie blokować mu możliwości które są dla niego dobre (i
    gdzie może się na prawdę sprawdzić) poprzez wymaganie minimalnego poziomu z
    szeroko rozumianego wykształcenia ogólnego.
    Co nie znaczy, że postuluję zero wymagań - tylko powinien być dość swobodny
    wybór z jakiej grupy dziedzin chce się wykazać wystarczającym poziomem
    wiedzy. Ja bym żadnego przedmiotu nie robił obowiązkowym, ale podał np. 5
    głównych z których co najmniej 3 trzeba wybrać.

    > Bez urazy - jeśli nie mam pojęcia, jak się coś pisze, to staram się
    > tego nie używać. Z szacunku dla innych.

    Jak pisałem nie wiedziałem, że nie mam pojęcia to jak mogłem ten szacunek
    zrealizować ?
    P.G.