  • Data: 2010-02-10 17:37:10
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    [... prześliczna historyjka ...]

    > Brak zrozumienia dla problemów innych ludzi wystawia jednoznaczne
    > świadectwo temu któremu ten brak zrozumienia dolega.

    Po raz kolejny: opisujesz zjawisko, które dotyczy mikroskopijnego
    ułamka ludzkości.

    Problemem jest masowość innego zjawiska: rzekomej dysortografii, którą
    wmawiają sobie sami "chorzy". Na jeden przypadek rzeczywistych
    problemów przypada 100 (lub nawet znacznie więcej) przypadków
    "choroby" wmówionej dziecku przez wygodnych rodziców, którym się nie
    chciało zająć własną pociechą we właściwym czasie i "żeby się
    biedactwo tak nauką nie męczyło" załatwiło papierek na dysortografię,
    dyskalkulię i całą resztę dyslekcji (nie poprawiać). Ponieważ należę
    do pierwszego pokolenia rodziców masowych dysortografów i chodziłem na
    zebrania rodziców (nie jestem święty - tylko kilka razy byłem) i
    rozmawiałem z tymi rodzicami, to naprawdę wiem co piszę.

    BTW: pisze się "a propos" a nie "a pro po".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl