  • 11. Data: 2010-05-25 15:27:21
    Temat: Re: żółte tablice (Niemcy) jak to jest?
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Robert" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:htgd0q$mok$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > niedługo jadę do Niemiec po autko. Wszystko już sprawdzone, ustalone,
    > utargowane, itd. Pozostaje kwestie przyjechania

    Mozesz jechac bez TUV, po to sa te tablice. Koszt w Niemczech rozny, od
    60EUR do 100EUR.

    Jarek

  • 12. Data: 2010-05-25 15:38:10
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "jarek":

    > Mozesz jechac bez TUV, po to sa te tablice. Koszt w Niemczech rozny, od 60EUR
    > do 100EUR.

    A od czego to zależy?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 13. Data: 2010-05-25 15:44:19
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Danke szón :-)
    > To chyba wszystko wyjaśnia.
    > A czy ktoś się może orientuje czy dałoby radę założyć niemiecką, żółtą
    > tablicę na auto kupione np. w Belgii czy Holandii?

    Widze, ze ludzie tak robia...
    Znajomy jechal na zoltych z Monachium do Berlina sciagnietym z Wloch i
    twierdzil, ze tak mozna - on tam jest bardziej zorientowany wiec mu wierze.
    Zreszta na tym swistku wpisujesz tylko to co jest chyba w kazdej karcie
    pojazdu...

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-05-25 15:47:21
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    > Miałeś może "przyjemność" z polską drogówką podczas jazdy na żółtych
    > tablicach?

    Mój brat miał NIEprzyjemność jazdy na żółtych po terminie (OC opłacone
    PL tif wazny rok) i kosztowało go to jedyne pińćet ;) 500zł (nie przyjmował
    do wiadomości ze jak sie termin skonczy na blachach obojetnie czy to są
    zółte czy czerwone paski to nie może juz jezdzic-a z tego co widzę nio on 1
    i nie ostatni ktory tak mysli ze mozna :))

  • 15. Data: 2010-05-25 15:49:04
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" napisał:

> [...]
    > Zreszta na tym swistku wpisujesz tylko to co jest chyba w kazdej karcie

    Cześć,

    czy ewentualnie byłaby możliwość uzyskania maila/numeru telefonu do znajomego
    coby dopytać się o szczegóły? Znalazłem bardzo fajne auto w Belgii ale koszt
    ichnich tablic (350euro+3 dni czekania) zniechęcił mnie tak bardzo, że
    przestawiłem się na Niemcy.

    kawier_MAŁPA_o2.pl

  • 16. Data: 2010-05-25 15:51:44
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "danio" napisał:

> [...]
    > zółte czy czerwone paski to nie może juz jezdzic-a z tego co widzę nio on 1
    > i nie ostatni ktory tak mysli ze mozna :))

    No niestety na głupotę lakarstwa nie ma. Nie rozumiem jak można jeździć na
    przeterminowanych tablicach i jeszcze wykupować na to OC...

  • 17. Data: 2010-05-25 16:04:25
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Robert pisze:
> [...]
    > Belgii ale koszt ichnich tablic (350euro+3 dni czekania) zniechęcił mnie
    > tak bardzo, że przestawiłem się na Niemcy.

    Spokojnie możesz, ja miałem tak auto sprowadzane.

  • 18. Data: 2010-05-25 16:25:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No niestety na głupotę lakarstwa nie ma. Nie rozumiem jak można
    > jeździć na przeterminowanych tablicach i jeszcze wykupować na to
    > OC...

    OC wykupujesz, bo masz taki obowiazek, skoro juz jezdzisz.
    A skoro masz i OC, i tablice, i dowod rejestracyjny, to czemu nie
    jezdzic ?

    Tylko widac trzeba byc bardziej asertywnym i nie dac sobie wlepic
    500 zl :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-05-25 16:41:18
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > niedługo jadę do Niemiec po autko. Wszystko już sprawdzone, ustalone,
    > utargowane, itd. Pozostaje kwestie przyjechania samochodem do Polski. Das
    > Auto jest wymeldowane i tym samym nie ma już TUV. Szukając odpowiedzi na
    > moje pytanie znalazłem stronę: http://zoltetablicerejestracyjne.pl Wygląda
    > to trochę jak telezakupy Mango i stąd moje obiekcje. Gość twierdzi, że na
    > tych tablicach można bez ważnego TUV przyjechać do Polski. Ma się na to
    > niby 5 dni od momentu wystawienia. W pakiecie dostaje się UE-OC. Jest
    > nawet interpretacja dolnośląskiej Policji, że jest to legalne.

    Można na tych tablicach jeździć po calej Europie, do dnia wybitego na
    tablicach włącznie. Potem tablice tracą ważność i auto jest wg przepisów BEZ
    TABLIC.

    Si.

    Jurand.

  • 20. Data: 2010-05-25 16:52:06
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 25 Maj, 16:25, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > OC wykupujesz, bo masz taki obowiazek, skoro juz jezdzisz.
    > A skoro masz i OC, i tablice, i dowod rejestracyjny, to czemu nie
    > jezdzic ?

    Bo "nie masz" tablic. Po wybitej na nich dacie są już nieważne.

    --
    Regards
    Matt